همسر بسیجی مدافع امنیت شهید دانیال رضازاده با تبریک شهادت همسرش گفت: قول می‌دهم که بی تابی نکم، محکم، صبور، قوی و شیرزن باشم.

به گزارش مشرق، همسر شهید بسیجی مدافع امنیت امروز در مراسم تشییع و بدرقه سه شهید مدافع امنیت که با حضور پرشور مردم شهید پرور مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دانیالم عزیزم، دلتنگ خنده هایت، هیات رفتن‌هایمان، سر به گذاشن‌هایت و قدم زدن هایمان در خیابان‌هایی که همیشه می‌گفتیم امن ترین خیابان‌های دنیاست.

وی ادامه داد: مهربانم، قشنگ ترین لحظه های زندگی‌ام با بودن در کنار تو رقم خورد تا با تکرار خاطرات شیرینی زندگی را برایم به تصویر بکشی.

این همسر شهیدبسیجی مدافع امنیت تاکید کرد: عزیزتر از جان؛ تمام آرزوهای عاشقانه ام را تقدیم تو می کنم و قول می دهم که بی تابی نکم، محکم باشم، صبور باشم، قوی باشم و شیرزن باشم.

وی یادآور شد: همسرم، شهادتت مبارک. تو برای همیشه تاریخ زنده‌ای و زنده‌خواهی ماند و اینک ما مانده ایم با عهدی سنگین بر گردن.

همسر شهید رضازاده تصریح کرد: دانیال عزیزم؛ خوب می دانم که امروز تکراری دیگر از داستان چادر خاکی مادرمان در کوچه پس کوچه های زمان است، آن روزی که سیلی مادر گوش زمان را کر کرد تا صدای قرآن ناطق برای همیشه دنیا شنیده نشود.