کد خبر 1434793
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی گفت: محورهای کندوان و هراز در صورت داشتن بار ترافیکی از عصر امروز یکطرفه می شود.

به گزارش مشرق، سرهنگ یدالله جهان تاب با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در استان گفت: اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب افزود: آمد وشد وسایل نقلیه هم اکنون در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی از رانندگانی که به مدت طولانی در جاده‌ها رانندگی می‌کنند خواست: حتماً پس از مدتی رانندگی، استراحت کنند تا سفری ایمن را برای خودشان و دیگران رقم بزنند.

طبق اعلام راهداری مازندران، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه می‌شود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.