کد خبر 1422223
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

هافبک پیشین  سرخپوشان گفت: پرسپولیس در این فصل مدعی اول قهرمانی است و رقیبی برای سرخپوشان در این فصل نمی بینم.  

به گزارش مشرق، ابراهیم اسدی درباره عملکرد پرسپولیس در ۶ هفته این فصل لیگ برتر اظهار داشت : گرچه پرسپولیس فصل را  خوب شروع نکرد ولی بعد از ملحق شدن مهاجم هلندی به تیم ، سرخپوشان منظم تر و زیباتر بازی کردند.  فکر میکنم این فصل  یکی از بهترین فصل‌های پرسپولیس باشد چراکه مهره‌های خوبی در پست‌های مختلف جذب شده اند و تیم بصورت کامل هماهنگ شده است.

وی افزود: به نظر من پرسپولیس این فصل ابراز کامل قهرمانی را دارد و در تمام پست‌ها تقویت شده است. سرخپوشان روان و زیبا بازی می‌کنند و نتایج دلخواه هم کسب می‌کنند به همین دلیل هواداران در این فصل به تیم امیدوار  به کسب مقام قهرمانی در این فصل شدند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت آل‌کثیر برای پرسپولیسی شدن

هافبک اسبق پرسپولیس در مورد عملکرد لوکادیا مهاجم هلندی تیم گفت : لوکادیا واقعا بی نظیر است و نشان داده یک مهاجم شش دانگ و گلزن است. این مهاجم هلندی   مشکل گلزنی سرخپوشان را حل کرده است و باید گفت پرسپولیس گمشده اش را پیدا کرده است. شک نکنید  با این روند لوکادیا آقای گل خواهد شد و بعید است در  آقای گلی  رقیبی داشته باشد.

اسدی  درباره قهرمانی پرسپولیس در این فصل خاطر نشان کرد: علاوه بر پرسپولیس ، استقلال ، فولاد ، سپاهان و حتی گل گهر در این فصل مدعی هستند، ولی فکر نمی‌کنم این تیم‌ها برای پرسپولیس رقیب باشند  و پرسپولیس در این فصل با اقتدار قهرمان خواهد شد. دیگر رقبا باید به فکر رده‌های بالای جدول مثل دومی و سومی و چهارمی  باشند ولی برای قهرمانی فقط سرخپوشان شایسته این مقام هستند و شک نکنید که این فصل فصل پرسپولیس است.

وی در پایان به بازی پرسپولیس با تراکتور در هفته هفتم اشاره کرد و گفت :  بازی راحتی برای دو تیم نیست . بعد از هر وقفه ای در لیگ برتر همیشه تیم ها با احتیاط به میدان می روند . با این حال فکر می کنم پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به حریف تبریزی دارد . در این بازی باز هم لوکادیا حرف اول را می زند حتما در این بازی گلزنی می کند تا پرسپولیس برنده این بازی باشد.

منبع: خبر ورزشی