کد خبر 1416144
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با انتشار مطلبی در فضای مجازی، پس از بازگشت کارلوس کی‌روش به روی نیمکت تیم ملی واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش پس از حدود سه سال و ۸ ماه دوری از فوتبال ایران بار دیگر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شد تا هدایت ملی‌پوشان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بر عهده داشته باشد. این مربی پرتغالی جایگزین دراگان اسکوچیچ شد که در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ روی نیمکت تیم ملی نشست و توانست بعد از نتایج نامطلوب ویلموتس با تیم ملی ایران، با درخشش در مقدماتی جام جهانی، ایران را راهی جام جهانی قطر کند.

برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از حضور دوباره کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، با انتشار مطلبی در فضای مجازی، به بازگشت این مربی پرتغالی واکنش نشان دادند. آنها در این مطلب از مسئولان ورزش ایران همکاری و حمایت‌های لازم جهت حضور پرقدرت ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را درخواست کردند.

شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، ‌ احمد نوراللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، ‌سردار آزمون، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی و امید ابراهیمی از بازیکنانی بودند که این مطلب را به اشتراک گذاشته‌اند.

این مطلب در حالی منتشر شد که بازیکنان تیم ملی واکنشی به حواشی اخیر اسکوچیچ تا برکناری این مربی کراوات نداشتند و بازگشت کارلوس‌ کی‌روش بهانه‌ای برای ملی‌پوشان شد تا واکنش خود را نسبت به اتفاقات اخیر فوتبال ایران ابراز کنند.

منبع: ایسنا