به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دیروز دو سه ساعتی را در جمع باصفای خانواده «اطلاعات» گذراندم. در ابتدا، با سرپرست جدید موسسه، آقای دکتر سید عباس صالحی گپ‌وگفتی صمیمی داشتیم. ایشان جانشین به‌حقی برای مرحوم دعایی، آن مرد خوش‌نام و خوش‌برخورد، است. 

 «موسسه مطبوعاتی اطلاعات» در عین برخورداری از بنا و تجهیزات به‌روز، حال خوب تاریخ را هم با خود به همراه دارد. انگار تک‌تک کارکنان این موسسه از قدیم تا به‌امروز و نیز گوشه‌کنار ساختمان اطلاعات، حامی و راوی تاریخ‌اند.

 هم محیط موسسه و هم کارکنانش، اوقات خوشایندی را برای هر مهمانی فراهم می‌کنند. از دیدن آرشیو غنی مجلات و کتب که نمایه شده گرفته تا تیترهای تاریخی «شاه رفت» و «امام آمد» و حتی نگهداری نسخه‌های پیش از چاپ و صفحه‌بندی‌شده‌ی این روزنامه‌ها، حضور در اطلاعات را مغتنم کرد. 

 برای دکتر صالحی که با حکم رهبر انقلاب سرپرست مؤسسه اطلاعات شده‌اند، روزنامه‌ای که همواره «نماینده و نمایشگر یکی از اضلاع نظام و انقلاب و سخنگوی قشرهائی از مردم عزیز بوده که غالباً سخن آنان بیش از هر جای دیگر در این روزنامه انعکاس می‌یافته است»، آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

علی بهادری جهرمی - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸