سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم دو مهاجم خارجی می‌خواهد، گفت: در پست هافبک دفاعی هم به یک بازیکن نیاز داریم و برای این پست درخواست تمدید با رضا اسدی را داده‌ام.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی درباره زمان شروع تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید، اظهار کرد: قرار بود از فردا تمرینات را شروع کنیم اما به دلیل تکمیل نبودن تیم، شروع کار به تعویق افتاد. برخی نفرات کادر تیم هنوز در تهران نیستند و صبر می‌کنیم با حضور آنها تیم تکمیل شود و بعد استارت بزنیم.

گل محمدی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد: از آقای درویش و همه مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که تا به اینجا زحمات زیادی کشیده‌اند و همانطور که قبلا گفتم شروع خوبی در نقل و انتقالات داشتیم اما هنوز کار برای ما تمام نشده و در بعضی از پست‌ها نیاز مبرم به بازیکن داریم. امیدوارم که در این چند روز در این بخش هم کار به خوبی پیش برود.

بیشتر بخوانید:

قرارداد جدید سیدجلال با پرسپولیس امضا شد

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارید؟ گفت: قبلا هم گفته بودم که یک مهاجم داخلی و یک خارجی می‌خواهیم. اکنون با جذب نشدن گزینه‌های داخلی، دو مهاجم خارجی می‌خواهیم. در پست هافبک دفاعی هم به یک بازیکن نیاز داریم و برای این پست درخواست تمدید با رضا اسدی را دادم. یکی دیگر از دلایل تأخیر در شروع تمرینات همین بود که هنوز این بازیکنان جذب نشده‌اند و دوست داریم که همه تیم در آغاز تمرین کنار هم باشند و بدنسازی را با ترکیب کامل بازیکنان شروع کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا طلب بازیکنان و مسائل مالی هم در شروع نشدن تمرینات دخیل بوده است؟ تصریح کرد: من در جلسات گذشته با آقای درویش راجع به این مساله صحبت کردم و از باشگاه خواستم که در فصل جدید دیگر شاهد مشکلات مالی گذشته نباشیم و آقای درویش هم قول داد امسال مسائل مالی به حداقل برسد و تیم از این نظر دغدغه‌ای نداشته باشد. دلیل تأخیر در شروع تمرینات هم مطالبات نیست؛ هر چند می‌دانم مدیریت در تلاش است این مشکل را هم به زودی حل کند.