کد خبر 1390187
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۵

برخی از افراد دست‌نشانده سال 99 در نامه‌ای از بایدن خواستند تحریم‌ها علیه ملت ایران را شدیدتر کند، تعدادی از این افراد بعد آن با اجرای سناریوهایی وارد فاز جدیدی از عملیات روانی در حوزه حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی شدند.

به گزارش مشرق، بهمن ماه ۱۳۹۹ بود که تعدادی از غربگرایان و طالبان تحریم، از دورن کشور به بایدن رئیس جمهور آمریکا نامه نوشتند و از او خواستند تا تحریم ها علیه ملت ایران را تشدید کند!

این افراد به بایدن به صراحت نوشتند امیدشان به تحریم های بیشتر و شدیدتر از دوران ترامپ است! این افراد تلاش می کنند بازیگران خوبی برای سناریوی آمریکا باشند.

سخنگوی این جریان بعد از امضای نامه، در سال ۱۴۰۰ بعد از مدتها زمینه چینی برای سناریوهایی که برایش تعریف کرده بودند وارد فاز جدیدی از عملیات روانی در حوزه حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی شد.

این فرد مدعی شد که بنده ۸ روز در بند است و بر بدنش تازیانه می زنند!

به جز این فرد از لیست ۳۸ نفره‌ای که به بایدن برای تشدید تحریم ها نامه نوشته بودند، افراد دیگری هم بودند که با ادعای مشابه سعی داشتند علیه جمهوری اسلامی در حوزه حقوق بشری پرونده سازی کنند. گوهر عشقی نیز یکی از این افراد بود که ادعاهایی را مطرح کرد ولی بعدا مشخص شد او دروغ گفته است.

فیلمی که در ادامه آمده نشان می دهد ماجرا از چه قرار است:

منبع: فارس