کد خبر 1381323
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: مهره های پیاده ناتوی فرهنگی! از سر و کول هم بالا رفتید، فستیوال خارجی دعوت شدید، "عنکبوت مقدس" ساختید و دهن کجی کردید و جایزه گرفتید، با هم لولیدید و به وقتش خیمه شب بازی ME TOO راه انداختید و سر بازگویی کثافت کاری های خود در خلوت های بی حد و مرز را باز کردید، خود را به هر نجاستی آلودید، تا نگاه ها را از جایی بردارید و به نقطه دیگری منحرف کنید.

خسته نباشید! شما تقلای خود را کردید و به هر در و دیواری که می شد، زدید! اما سلام فرمانده نه فقط دهان به دهان و شهر به شهر در میان مردم وطن چرخید و زعاشقانه مزمه شد، بلکه در دنیا، از کشمیر و بنگلادش و افغانستان و پاکستان و تاجیکستان گرفته، تا جمهوری آذربایجان و عراق و نیجریه و گینه، همخوانی می شود و پشت صهیونیسم مسیحی و بهائیت و هابیت را می لرزاند.

نه، ما هرگز مثل هم نیستیم. ملت ما از تن فروشی مشمئز می شود و وطن فروشی را بد تر از تن فروشی می داند؛ چه رسد به این که برخی، این دو فرومایگی را یکجا مرتکب شده باشند. خود را حراج کنید و روزگار بگذرانید؛ اما بدانید فروشندگان این چنینی، موج مرده ای بیش نیستند. نه نامی به نیکی در تاریخ برده و نه موجی ماندگار برساخته اند.

ما اما نسل به نسل و قرن به قرن، نام مولای موعود مان (عج) را در برابر تندباد تبلیغات شیاطین، بلند آوازه داشته و اکنون به برکت خون مجاهدان شهید، به زمزمه ای عالمگیر تبدیل کرده ایم. "باش تا صبح دولتش بدمد؛ کاین هنوز از نتایج سحر است".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.