نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبل سنگی را در چاه انداخته و مدیران گرفتار خارج کردن آن هستند؛ دولت باید دقت مضاعف داشته باشد و از اخذ هرگونه تصمیمات عجولانه خودداری کند.

به گزارش مشرق، سیدموسی موسوی نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه) طی تذکر شفاهی خود گفت: این روزها متعلق به کارگران و معلمان است، ضمن عرض تبریک به این دو بال توسعه و پیشرفت از دولت انتظار داریم این دو قشر را بیش از این مورد توجه قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

خسارت چندده میلیارد دلاری در دولت قبل 

موسوی تصریح کرد: دولت قبل سنگی را در چاه انداخته و مدیران گرفتار خارج کردن آن هستند. جراحی اقتصادی لازم و ضروری است، اما دولت باید دقت مضاعف داشته باشد و از اخذ تصمیمات عجولانه که منجر به گرانی و هرج و مرج می‌شود، خودداری کند.

نماینده مردم لامرد با اشاره به ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌های، عنوان کرد: همه ما فرمایشات مقام معظم رهبری را شنیدیم، ایشان دیگر باید به چه زبانی نارضایتی خود را از خودروسازان اعلام کنند؟ مافیای خودرو چه میزان قدرت دارد که کماکان از مصوبه واردات خودرو جلوگیری می‌کند؟ هر چه زودتر باید واردات خودرو آزاد شود تا تولیدکنندگان داخلی نسبت به افزایش کیفیت محصولات اقدام کنند.

منبع: مهر