سرلشکر باقری و سردار سلامی در پیام های جداگانه هفته «سربازان گمنام امام زمان» را به وزیر اطلاعات تبریک گفتند.

به گزارش مشرق، سرلشکر باقری  رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سلامی فرمانده کل سپاه در پیام های جداگانه خطاب بهحجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات،  فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (ع)  را تبریک گفتند.

متن پیام سرلشکر باقری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب 

وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛  

با تبریک فرخنده میلاد حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ؛ فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (ع) و موسم تکریم و تجلیل از مجاهدت های وزارت اطلاعات برای حفظ ثبات و امنیت کشور را به جنابعالی و آحاد مدیران و کارکنان متعهد، فداکار و خدوم آن مجموعه پرافتخار برای نظام و ملت عظیم الشان ایران   تهنیت و شادباش عرض می کنم.

 بی‌شک بهره‌مندی ایران اسلامی و پهناور از نعمت امنیت پایدار و آرامش کم نظیر آن هم در شرایط پر تهدید و پر تلاطم جاری در جغرافیای راهبردی پیرامونی و مواجهه با روندهای تهدیدزای ناشی از سیاست‌های قدرت‌های استکباری  برای آینده منطقه ، مرهون همت ،همدلی، همکاری ، هماهنگی و هم افزایی جامعه اطلاعاتی کشور  به ویژه نقش آفرینی های وزارت اطلاعات بعنوان چشم بینا و بیدار نظام در پایش دقیق و همه جانبه تهدیدات و مخاطرات و  برخورد هوشمندانه،  قاطعانه و مقتدرانه با آن ها است.

دوام توفیق و سربلندی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) در انجام ماموریت های خطیر محوله، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت  امام خامنه ای(مد ظله العالی) را از خدای کریم و نعیم طلب می کنم.

متن پیام سردار سلامی به وزیر اطلاعات بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر جناب حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب 

وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات؛

فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و ایام تجلیل از مجاهدت‌های حماسی و افتخار آمیز  وزارت اطلاعات در پایدارسازی امنیت کشور را به جنابعالی و آحاد مدیران و کارکنان مومن، متعهد و  فداکار آن مجموعه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تردیدی نیست در شرایط پرتهدید امروز که جای جای عالم به ویژه منطقه راهبردی غرب آسیا تحت تاثیر سیاست ها ، راهبردها و طمع ورزی های قدرتهای استکباری با مخاطرات متنوع امنیتی روبرو است ؛ وجود امنیت پایدار و فراگیر و آرامش مثال زدنی در میهن اسلامی مرهون هماهنگی ، همکاری و هم افزایی های مبارک و مستحکم سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور تحت تدابیر و منویات حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی  ( مدظله العالی)  بوده که اعتماد معنادار آحاد ملت ایران را رقم زده است.

خدایسبحان را به شکرانه این نعمت بزرگ حمد و سپاس می گویم و تداوم  توفیق و سربلندی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) در جامعه اطلاعاتی کشور برای انجام  ماموریت‌های حساس وخطیر محوله در صفی واحد و مقتدر ، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه) و تبعیت از فرامین  رهنمودهای نورانی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاهش طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی