کد خبر 1351043
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

نشریه اسپانیایی از محرومیت و جریمه سنگین برای رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر رفتار عجیبش بعد از باخت به رئال خبر داد.

به گزارش مشرق، در بازی رئال مادرید و پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اتفاقاتی عجیب بعد از بازی رخ داد. پاریس در این بازی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و از این رقابت ها حذف شد.

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به همراه لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی بعد از بازی سعی در ورود به اتاق داوران داشتند و با ممانعت همراه شدند.

مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن رفتار تهاجمی علیه داوران داشت و از شدت عصبانیت به پرچم یکی از کمک داوران ضربه شده و حرف های تهدیدآمیز زد.

در همین رابطه نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا به جرایم احتمالی این پرونده پرداخت و نوشت: در مورد جرایم احتمالی نیز مجازات خاصی برای مدیران در نظر گرفته نشده است. از اخطار گرفته تا محرومیت از پشت ریاست باشگاه، از جمله محرومیت از حضور در تمام رویدادهایی که توسط یوفا برگزار می شود، باشد.

در مورد ناصر الخلیفی یا لئوناردو جریمه نمی تواند بیش از ۱۰۰ هزار یورو باشد. در مورد باشگاه پاریسی جریمه نقدی ممکن است به یک میلیون یورو برسد. در مورد تحریم باشگاه مورد نظر، مقررات یوفا حتی امکان حذف آنها از مسابقات در آینده را نیز در نظر گرفته است.

منبع: فارس