کد خبر 1347564
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: اینکه برخی‌ بخواهند بیرون زمین فوتبال دنبال نتیجه‌گیری باشند، درست نیست و باید فوتبال جوانمردانه را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی امروز (جمعه) در گفت و گویی تلویزیونی اظهار داشت: من سال‌ها در سازمان لیگ حضور داشتم و برنامه‌ریزی مسابقات را انجام می‌دادم و همواره کارمان را به شکلی انجام می‌دادیم که استقلال و پرسپولیس به طور مساوات قبل و بعد از هم بازی کنند.

وی افزود: در لیگ امسال از ۱۵ هفته نیم فصل اول یک هفته که شهرآورد بوده و از ۱۴ هفته باقی مانده ۱۰ بازی استقلال اول بازی کرده و ۴ بازی پرسپولیس و ما از همان زمان شکایت خود را به «سهیل مهدی» رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ارائه کردیم.

معاون اجرایی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: رییس کمیته مسابقات لیگ به باشگاه استقلال اعلام کرد در نیم فصل دوم عدالت را رعایت می‌کنم اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه حتی دیدار استقلال در تهران را قبل از بازی پرسپولیس که در شهرستان برگزار می‌شود، قرار داده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای قبل از بازی‌های استقلال شروع به حاشیه‌سازی می‌کنند، آنها به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند و اخبار دروغ را مطرح می‌کنند که واقعیت ندارد.

فتاحی در پایان گفت: اینکه برخی‌ها بخواهند بیرون زمین فوتبال دنبال نتیجه گیری باشند درست نیست و باید فوتبال جوانمردانه را در دستور کار قرار دهیم.

دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه (۱۵ اسفند) از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و تیم فوتبال پرسپولیس نیز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت این شهر است.