کد خبر 1310857
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

همسر مسی کلیپی زیبا از فوتبال کردن لئو با ۳ فرزندش در خانه را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، لیونل مسی با اینکه در لیگ فرانسه هنوز نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد ولی در لیگ قهرمانان اروپا درخشان ظاهر شده است. او در دیدار سن ژرمن مقابل کلوب بروژ ۲ گل به ثمر رساند و بار دیگر به سوژه بزرگ رسانه‌ها بدل شد. پاریسی‌ها امیدوار هستند با درخشش مسی بتوانند به هدف اصلی خود یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا دست یابند.

جدای از عملکرد او در زمین فوتبال، مسی در این سال‌ها توانسته در خانه نیز لحظات جالبی را به تصویر بکشد و با ۳ فرزند و همسرش اهمیت بیشتری به مفهوم «خانواده» بدهد. او از چندین سال قبل در مصاحبه‌های خود از لحظات زیبای پدر شدن، همسر خوب بودن و رابطه با فرزندانش صحبت کرده و تصمیم دارد به این موضوع ارج و اهمیتی بیشتری نسبت به قبل بدهد.

در مراسم ballon d'or نیز پس از اینکه او توانست هفتمین توپ طلای خود را بدست آورد اتفاق جالبی در این زمینه افتاد. فرانس فوتبال به رسم همیشگی خود کلیپی از بستگان فرد برنده منتشر کرد و این بار نوبت به ۳ پسر مسی رسید که لحظات زیبایی را رقم زنند. این اتفاق و صحبت‌های ۳ فرزند لئو بازتاب‌های خوبی به همراه داشت.

شب گذشته همسر مسی به نام «آنتونلا روکوزو» کلیپی از فوتبال بازی کردن لئو با ۳ پسرش را منتشر کرد و لحظات زیبایی را به اشتراک گذاشت. پس از انتشار این ویدیو، نام مسی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و توانست به یکی از سوژه های این شبکه‌ها بدل شود.

فیلم زیر را مشاهده کنید:

منبع: فارس