کد خبر 1303933
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی راه اهن جمهوری اسلامی ایران، مدیران شرکت های ریلی مسافری در ساختمان شهدای راه اهن با سید میعاد صالحی دیدار کردند.

معاون وزیر راه از مدیران شرکت ها تشکر کرد

در ابتدای این نشست، معاون وزیر راه و شهرسازی بخاطر رعابت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در قطارها از مدیران عامل شرکت ها ی ریلی فدک، رجا و.. تقدیر نمود. وی با بیان اینکه صنعت حمل و نقل ریلی مانند یک خانواده است، افزود: باید به گونه ای شرایط را جلو ببریم تا برای همه اجزای این صنعت، شرایط برد-برد رقم بخورد.

مدیر عامل راه آهن بیان نمود: در دولت سیزدهم انتظار داریم، مسافران در سفر ایمن و با آرامش با قطار به هر نقطه کشور سفر کنند و نتیجه آن کاهش تصادف رانندگی می باشد. بخش مسافری در این حوزه حکم پیشانی را دارد و نقطه اتصالی بین حمل و نقل ریلی و مردم است و می بایست تقویت شود.

در این دیدار مدیران عامل شرکت های مسافری بخش خصوصی موضوعات خود را مطرح نمودند و مدیرعامل شرکت راه آهن راهبردها و سیاست های جدید شرکت راه آهن را برای رفع عملیاتی مشکلات مطرح کرد. این نشست حول چالش های صنعت ریلی کشور و بیان راه حل جهت رفع آن برگزار شد. موضوعاتی از قبیل نرخ های جدید بلیت قطار و احتمال کاهش یا افزایش قیمت ها در نیمه دوم سال 1400 مواردی است که هنوز به بحث در مورد آن پرداخته نشده و مستلزم بررسی و تشکیل یک جلسه تخصصی خواهد بود.