کد خبر 1302461
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

انتشار دو کلیپ از سوی یکی از فعالان فتنه ۸۸ باعث ایجاد واکنش میان کابران شبکه‌های اجتماعی شده است.

سرویس سیاست مشرق- انتشار دوکلیپ از سوی کارگردان سابق فتنه ۸۸ باعث ایجاد واکنش میانکابران شبکه های اجتماعی شده است. در اولین فیلم منتشر شده از نوری زاد، او در زاویه ای سینمایی در آستانه درب وردی منزل خود عصا به دست ایستاده و رو به دوربین از خودزنی اش در زندان می گوید. کاربران توییتری این صحنه سازی را مورد تسمخر قرار داده اند، یکی از کاربران با اشاره به این نمایش خنده دار نوشته است: نوری زاده سس گوجه فرنگی روی صورتش ریخته و به گونه ای وانمود می‌کند که گویی در زندان شکنجه شده است.

کاربری دیگر با انتقاد شدید از اصلاح طلبان تندرو نوشته است:توجه کنید این جماعت از سال ۸۸ راه دروغ گفتن را خوب یاد گرفته اند، آن ها در صورتی ادعای شکنجه و اعتصاب غذا در زندان می کردند که در بازداشتگاه بهترین امکانات در اختیارشان بوده و چلوکباب میل می‌کردند؛ وضعیت آن‌ها به حدی خنده آور بود که وقتی پس از اعتصاب غذای طولانی از زندان بیرون می آمدند اضافه وزن می گرفتند.

سناریو سازی کارگردان فتنه۸۸  از شکنجه در بازداشتگاه

ماجرای فیلم دروغین نوری زاد زمانی جالب می شود که ساعتی پس از انتشار اولین کلیپ، نوری زاد با همان لباس‌های برند نیمانی (تولیدی فرزند مسعود بهنود ضدانقلاب مقیم لندن) در جمع هم محفلی‌ها حاضر شده و بدون عصا دست گرفتن در میهمانی جمعی از براندازان  ظاهر می شود.

 انشتار این دو کلیپ در فضای مجازی و دست به دست شدن آن بین کاربران باعث عصبانیت بسیاری از همکاران نوری زاد شده است. یکی از اعضای باند کاسبان حقوق بشر در توییتر خود نوشته است که آبرویمان با این انتشار این دو فیلم رفته و از فردا کسی تره هم برای حرف های ما خرد نمی کند.

 بسیاری در واکنش به این موضوع نوشته اند که دست اپوزیسیون رو شده و دروغ پردازی های این جماعت را باور نمی‌کنیم. یکی دیگر از کاربران شبکه‌های مجازی با بازنشر ویدئو نوری زاد نوشته است: حالا می‌دانیم که در پشت داستان‌هایی چون شکنجه در زندان چه سناریوسازانی قرار دارند.

پیش از این نعمت احمدی وکیل اصلاح طلب در گفتگو با «مشرق» پرده از این مدل نمایش های سیاسی برداشته و گفته بود: همه پرونده های مربوط به شکنجه و تجاوز که نزد من می آوردند دروغ است؛ حتی ماجرای سپیده پورآقایی و ترانه موسوی نیز از بیخ و بن دروغ بود، من این موضوع را برای کروبی تعریف کردم اما او گفت راوی تجاوز با من صادقانه حرف زده است، من به ایشان گفتم چگونه برای ماجرایی به این مهمی هیچ سندی ندارید جز یک راوی!