کد خبر 1293477
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

آیت‌الله نوری همدانی گفت: با بسته شدن فضای مجازی مخالف هستم اما باید نسبت به کنترل ناهنجاری‌های آن حساس بود. متاسفانه دشمنان جوانان و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی رئیس و برخی اعضای کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ‌ با بیان اینکه قانون‌ بدون نظارت مؤثر نخواهد بود، عنوان کرد: نظارت بر اجرای دقیق قانون باید به صورت جدی دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیما ایران باید در تراز کشوری که انقلاب کرده و اسلامی است، باشد، گفت: بخشی از برنامه‌ها خلاف شرع است که باید جلوی آن گرفته شود.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به فرهنگ غنی اسلام عنوان کرد: دنیای امروز تشنه حقایق اسلام است. امام رضوان الله تعالی علیه با قیام خویش نگاه جهانیان را به اسلام جلب و یک شاکله خاصی به دنیا معرفی نمود و آن شاکله تدین و اسلام است. دنیای امروز که از زر و زور و تزویر، که تنها سرمایه دشمنان اسلام است خسته شده، به دنبال حقیقت اسلام ناب محمدی است،

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: امروز شما باید مسائل فرهنگی خارج از کشور را پیگیر باشید که آیا سازمان فرهنگ و ارتباطات توانسته است پیام فرهنگی انقلاب و ایران و اسلام را به جهان معرفی کند؟

آیت‌الله نوری همدانی در ادامه وضعیت فضای مجازی را نگران کننده دانست و افزود: با بسته شدن فضای مجازی مخالف هستم اما باید نسبت به کنترل ناهنجاری‌های آن حساس بود. متاسفانه دشمنان جوانان و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند که در مقابل این نقشه دشمن باید اقدامات مناسبی انجام گیرد.

وی در پایان ایجاد شبهه در فضای مجازی نسبت به اسلام و انقلاب و شیعه را فراوان دانست و بر پاسخگویی به این شبهات تاکید کرد.

منبع: فارس