کد خبر 1292562
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳

سرمربی تیم تراکتور تبریز گفت: در تیم من فقط هفت، هشت نفر بازی کردند و ۲ سه نفر اصلا در حدو اندازه خودشان نبودند و از آنها راضی نبودم.

به گزارش مشرق، فیروز کریمی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی بسیار خوب، سنگین و نزدیک بود. فضا برای مانور هر دو تیم کم بود، چون از هم شناخت داشتیم. به استقلال تبریک می‌گویم. در تیم من فقط هفت، هشت نفر بازی کردند و ۲ سه نفر اصلا در حدو اندازه خودشان نبودند و از آنها راضی نبودم.

وی در ادامه افزود: کم‌کاری نبود. ۲ سه نفر اصلا در حد تیم نیستند. و جوان‌های خوبی داریم. آنها را جایگزین می‌کنیم. محمد عباس‌زاده هم صدمه خورد و کار ما سخت‌تر شد. بدشانسی یقه ما را ول نمی‌کند. در هر بازی یک مهره،  دو مهر یا چند مهره تاثیرگذار ما باید از دست بروند. پارسال که چهار پنج بازیکن تاثیرگذار را نداشتیم. محمد عباس‌زاده مهاجم هدف ماست اما برنامه‌های ما به هم ریخت.

سرمربی تراکتور درباره مهار کردن کوین یامگا گفت: مهاجم خارجی استقلال را توانستیم مهار کنیم زیرا از هم شناخت داشتیم و همین شناخت باعث سنگینی و نزدیکی بازی بود.

کریمی درباره روز مربی و سختی‌های مربیگری اذعان داشت: اکنون جای پاسخ به این سوال نیست.

گفتنی است تیم فوتبال تراکتور تبریز با یک گل به استقلال باخت تا با تجربه دومین شکست خود در این فصل سه امتیازی باقی بماند.

منبع: ایرنا