کد خبر 1288744
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

سرپرست وزارت آموزش وپرورش گفت: روند بازگشایی مدارس با توجه به پوشش جمعیتی اجرای واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با ارزیابی، از اول آبان ماه آغاز وتا پایان آبان تمامی مدارس بازگشایی می‌شوند

به گزارش مشرق، علیرضا کاظمی در رابطه با بازگشایی مدارس گفت: روند بازگشایی مدارس با توجه به پوشش جمعیتی اجرای واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با ارزیابی، از اول آبان ماه آغاز وتا پایان آبان تمامی مدارس بازگشایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

احتمال تعویق بازگشایی مدارس از نیمه آبان ماه

سرپرست وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس تنها تابع واکسیناسیون نیست گفت: شورای مدرسه و آموزش وپرورش هر منطقه ارزیابی از شاخص‌های رعایت دستورالعملها، فاصله اجتماعی وتمهید مقدمات انجام ومجوز حضوری شدن مدرسه را دریافت می‌کنند.

وی گفت: ۴۵ هزار مدرسه کشور با تراکم کم جمعیتی در مهرماه به صورت حضوری بودند و حدود ۵۰ درصد از تراکم بالایی برخوردارند که در آبانماه و پس از ارزیابی و مجوز حضوری می‌شوند.

وی گفت: در سفر یک روزه خود مدارس کانکسی وهمچنین فضاهای آموزشی آسیب دیده در زلزله سی سخت را بازدید خواهیم کرد.

سرپرست وزارت آموزش وپرورش گفت: در کهگیلویه وبویراحمد به علت پراکندگی مدارس و کمی تراکم جمعیتی بیش از هزار مدرسه حضوری بودند.

صبح امروز پنج شنبه سرپرست وزارت آموزش وپرورش در گلزار شهدای شهر یاسوج حضور یافت و به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

در این دیدار علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش وپرورش برگلزار شهید ابوالقاسم علیپور که با سن ۱۲ سال و ۸ ماه در صحنه‌های رزم به شهادت رسید ویکی از کم سن وسال‌ترین شهدای دانش آموز استان کهگیلویه وبویراحمد حضور یافت.

منبع: میزان