پیشکسوت پرسپولیس گفت: شک نکنید تیم قدرتمند پرسپولیس توانایی شکست الهلال را نیز دارد و نشان داد اسبش را زین کرده که این بار قهرمان آسیا شود و این قهرمانی در خاک عربستان شیرینی مضاعفی خواهد داشت.

سرویس ورزش مشرق - تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با تک گل دقیقه ۹۰ مهدی ترابی استقلال تاجیکستان را در زمین خودش شکست داده و به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه پیدا کند.

فرشاد پیوس پیشکسوت و بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با مشرق در خصوص این دیدار گفت: خیلی بازی سختی بود و برخلاف آنکه گفته می شد تیم تاجیکستانی حرفی برای گفتن ندارد، اما دیدیم که تیمی منسجم و دونده است که از نظم خوبی برخوردار بود و نشان داد بی دلیل نبوده که در گروه الهلال به عنوان صدرنشین صعود کرده است. به نظر من اگر پرسپولیس این تیم را دست کم می گرفت و بازی به وقت های اضافه می کشید کار سخت می شد و برای صعود کار به مشکل بر می خورد.

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: درست است که زمین بازی چمن مصنوعی بود و کار را سخت کرده بود اما بازیکنان با دوندگی بالا موفق شدند از پس تیم سختکوش تاجیکستانی بربیایند و به مرحله بعد صعود کنند و باید به کادرفنی بابت این تیم همدل و سختکوش تبریک گفت.

پیوس با اشاره به حفظ ثبات در تیم پرسپولیس بیان کرد: تجربه و توانمندی بازیکنان و تفکرات درست کادرفنی و خود یحیی گل محمدی همیشه از پرسپولیس تیمی همدل و منسجم ساخته و دیدیم که با اضافه شدن چند بازیکن جدید ساختار و شاکله تیم حفظ شده و این نکته مهمی برای موفقیت است.

پیشکسوت سرخپوشان در خصوص مراحل بعد لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در عربستان برگزار خواهد شد، نیز گفت: هرچند تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید قرعه برایش مهم باشد اما به نظرم بهترین قرعه‌ای که روز جمعه ۲۶ شهریور می‌تواند به پرسپولیس بخورد الوحده امارات است و اگر در این مرحله با نمایندگان عربستان بازی نکنیم بهتر خواهد بود. از نظر من الهلال قوی ترین تیم از بین ۳ حریف است ولی شک نکنید تیم قدرتمند پرسپولیس توانایی شکست النصر و الهلال را نیز دارد و نشان داد اسبش را زین کرده که این بار قهرمان آسیا شود و قطعا این قهرمانی در خاک عربستان شیرینی مضاعفی خواهد داشت.