کد خبر 1272220
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در خصوص دو برابر شدن موارد آزار جنسی کودکان در انگلیس طی توییتی نوشت: موارد آزارجنسی کودکان که درسال۲۰۱۷به پلیس گزارش شده بود ۸۰۰۰ مورد بود. گزارشات سالانه در سالهای۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به ۱۵۰۰۰ و ۱۶۰۰۰مورد ارتقاء یافته در حالیکه قرنطینه و تعطیلی تعداد کیس هارو کاهش داده ولی موارد گزارش شده افزایش چشمگیری داشته.

در ۱۰٪ این گزارشات کیس‌ها ۱۰ سال و حتی زیر ۱۰ سال بوده‌اند.

"اِما هاردلی" نماینده فعلی پارلمان و معلم سابق میگه موارد آزار جنسی خیلی بیشتر از این آمار و ارقام تخمین زده میشه چراکه خیلی از افرادی که مورد آزار واقع شدن به پلیس گزارش ندادن.

کودکانی که در مدرسه توسط پسران مورد آزار و سوء استفاده قرار می‌گیرند و جرات نمی‌کنند معلم یا والدین‌شون رو در جریان قرار بدن، همچنین خشونت جنسی در فضای مجازی به یک امر عادی تبدیل شده،

یکی از بچه‌هایی که در مدرسه مورد آزار قرار می‌گرفته ناچار می‌شه این قضیه رو با معلمش درمیون بگذاره و تنها کاری که از دست معلمش براومده این بوده که از پسری که اذیتش می‌کرده بخواد ازش عذرخواهی کنه.

در برابر این اتفاقات هیچ کاری نمی‌تونن انجام بدن چون مجبورن به معیارهای غلطی پایبند باشن که بخاطر آزادی عده‌ای امنیت و آرامش عده دیگه رو سلب کنن.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.