کد خبر 1271757
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

دست دراز موساد

این جمله را که دست موساد دراز است را بارها شنیده‌ایم، جدای از غلوّی که در این حرف است از منظر تکنیک و تاکتیک این شاخصه را شرح می‌دهم. اصلی ترین مولفه‌ی قدرتی موساد و دیگر نهادهای اطلاعاتی رژیم چیزی نیست جز سایان ...

 سایان‌ها یه یهودیانی در سراسر دنیا اطلاق می‌شود که فارغ از ملیت، شغل،تخصص و جایگاه اجتماعی‌شان به عنوان "کمک کننده" در خدمت نهادهای‌های اطلاعاتی رژیم اعم از موساد، شین بت و اَمان می‌باشند.

سایان‌ها بصورت اعتقادی و بدون کوچکترین چشم داشتی در خدمت رژیم هستند و هرگونه کمکی اعم از مخبری، جمع آوری، ایجاد پوشش‌های مختلف برای عاملین، تدارکاتچی منابع و عوامل در سراسر دنیا را به سرویس ارائه می‌دهند. در قضیه دستگیری زندانیان فلسطینی این مساله بوضوح قابل رویت است.

در اوایل انقلاب و با شروع درگیری با گروه‌های مسلح امام خمینی طی اظهار نظری فرمودند تمام ملت ایران باید اطلاعاتی باشند و کوچکترین مورد مشکوگی را به نهادهای ذی‌ربط گزارش دهند. به زبان ساده مردم باید خود را در مفوله حفظ امنیت شریک دستگاه اطلاعاتی بدانند.

 در طی سال‌های اخیر تقابل میان سرویس‌های ایران و رژیم به نقاط جوش نزدیک شده است، از همین رو مردم مثل اوایل انقلاب باید در این راه خادمین گمنام و حافظان امنیت را یاری کنند تا این خاک تا ابد سربلند بماند مثل همیشه..

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.