فرمانده کل ارتش گفت: حرکت راهبردی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، استکبار جهانی و در رأس آن‌ها تروریست‌های آمریکایی را دچار سردرگمی و ابهام راهبردی کرد.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در آئین استقبال از آئین استقبال از ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: عزیزان ما بر عرشه ناوهای تمام ایرانی رشد کردند و پرورش یافتند و آموزش دیدند، این حرکت مهم به سرانجام رسیده است، قطعاً یک گام مهم در تحقق اهداف گام دوم انقلاب مبنی بر تمدن سازی با رویکرد تمدن دریایی تلقی شود.

بیشتر بخوانید:

آیین استقبال از ناوگروه ۷۵ «نداجا» برگزار شد

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: این حرکت راهبردی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، استکبار جهانی و در رأس آن‌ها تروریست‌های آمریکایی را دچار سردرگمی و ابهام راهبردی کرد، عملاً این جمهوری اسلامی ایران بود که در اقیانوس اطلس و دریاهای آزاد جهان به ویژه در مجاورت حیات خلوت کشورهای استکباری تولیدروند کرد و آن‌ها را وادار به انفعال در مقابل این روند کرد.

بیشتر بخوانید:

امیر خانزادی: مأموریت دریانوردی اطلس با اقتدار ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش انجام شد

موفقیت دو ناو تمام ایرانی در آب‌های دور دست +فیلم

موسوی افزود: اجرایان مأموریت به استکبار جهانی و زورگویان عالم نشان داد حرف حق ملت ایران در بستر انقلاب اسلامی قدرت یافته است و هیچ مانعی قادر به توقف اراده این ملت بری خیزش تمدنی به‌سوی دریا نیست.

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: تحریم‌های حداکثری عزم ما را قوی‌تر و برای اهداف بلند مهیاتر کرده است، از همه عزیزانی که این نقطه عطف تاریخی را آفریدندتشکر می‌کنم، اما مقدم بر همه از خانواده محترم این عزیزان قدردانی می‌کنم.

منبع: میزان