کد خبر 1254343
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

رئیس مرکز کنترل و اطفای حریق هوایی وزارت دفاع از اعزام پنج فروند بالگرد اطفای حریق طی دیروز و امروز به منطقه فیرزوآباد شیراز خبر داد.

به گزارش مشرق، خلبان محمد مهدی نوری آل آقا رئیس مرکز کنترل و اطفای حریق هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه از دیروز طی دو نوبت نسبت به اطفاء حریق منطقه فیروزآباد شیراز اقدام شده است،گفت: دیروز با ۲ فروند بالگرد، عملیات اطفا صورت پذیرفت و با شروع مجدد حریق از صبح امروز نیز با سه فروند بالگرد عملیات اطفا انجام شد.

بیشتر بخوانید:

حریق منطقه هایقر جان نفر چهارم را هم گرفت

وی افزود: هم‌اکنون با بررسی میدانی فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور و تا اطمینان کامل مهار آتش، سه فروند بالگرد در منطقه آتش‌سوزی، در اختیار این یگان خواهد بود.

در همین زمینه، امیر مسعود جعفری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز نیز گفت: با درخواست ستاد بحران استانداری فارس مبنی بر آتش‌سوزی در کوه‌های شهرستان فیروزآباد، بالگردهای پایگاه هوایی شهید دوران با هماهنگی سلسله مراتب، به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

وی تأکید کرد: بالگردهای پایگاه شهید دوران با همه توان تا پایان مأموریت و مهار کامل آتش‌سوزی، با هر تعداد سورتی پرواز که نیاز باشد در کنار نیروهای انتظامی، منابع طبیعی و مردم خواهند بود.

منبع: مهر