کد خبر 1253180
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۹

سخنگوی حزب اعتماد ملی در واکنش به سخنان سعید حجاریان گفت: حجاریان و دوستانش کاری جز ناامید ساختن مردم نکردند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: اخیرا سعید حجاریان گفته بود که برخی اصلاح‌طلبانِ صندلی‌طلب به جریان اصلاحات آسیب زدند. او پیشتر هم گفته بود که اصلاحات صندوق محور مرده و باید با کالبدشکافی پیکر آن مشخص شود که تقصیر هریک چقدر بوده است.

اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتدال ملی و فعال اصلاح‌طلب درباره این سخنان به «نامه نیوز» گفت: «نظر آقای حجاریان مانند نظرهای دیگر او و همفکرانش این است که برخی اصلاح‌طلبان به دلیل قدرت‌محور بودن و تمایل به حضور اصلاح‌طلبان در سِمت‌های رسمی، اصلاحات را تضعیف کردند. آقای حجاریان و کسانی مانند او که تمایل به شرکت در انتخابات نداشتند و به نوعی مردم را به سمت تحریم انتخابات بردند، وقت اصلاح‌طلبان را با این گزاره که نباید نامزدی داشته باشیم، تلف کردند و عملاً، اصلاح‌طلبان نتوانستند به ساماندهی نامزد یا نامزدهای خود بپردازند.

او اظهار کرد: «ضمن احترامی که برای آقای حجاریان قائلم، اما باور دارم که به هیچ‌وجه اصلاحات صندوق‌محور نمرده است و حتما در آینده اصلاح‌طلبان با نشاط و پویایی انتخابات را راهی برای اصلاح‌ می‌دانند».

گرامی مقدم درباره این حرف حجاریان که برخی اصلاح‌طلبان، صندلی‌طلب هستند هم گفت: «آقای حجاریان و آنهایی که می‌گویند یک عده از اصلاح‌طلبان صندلی‌طلب بودند، خودشان جز ناامیدی مردم چه کردند؟ آقای حجاریان و دوستانشان از مدت‌ها پیش مردم را از شرکت در انتخابات مأیوس کردند و گفتند که شرکت‌کردن فایده‌ای ندارد.