شهرهای جنوبی ایران عزیزمان مدت­هاست که بدلیل بکر بودن طبیعت و جاذبه­های گردشگری فراوان طبیعی و ایجاد شده و همچنین داشتن مردمان خونگرم و مهمان نواز، مورد توجه گردشگران داخلی قرار گرفته است. با اینکه این شهرها در بیشتر ماه­های سال، هوای گرمی را تجربه می­کنند، این موضوع باعث کاهش علاقه گردشگران برای سفر به این شهرها نشده است. ما در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از جاذبه­های گردشگری جذاب در مناطق جنوبی کشور را به شما معرفی کنیم تا با سفر به این شهرها، از این جاذبه­ها دیدن کرده و سفر لذت بخشی داشته باشید.

معبد هندوها در بندرعباس

یکی از بناهای دیدنی که توجه گردشگران زیادی که به بندرعباس سفر می­کنند را به خود جلب کرده است، معبد هندوها می­باشد. تاریخچه این معبد به زمان قاجار و حضور هندی­ها در این منطقه برمی­گردد. در واقع این معبد در آن زمان، محل عبادت هندوها در ایران بود. البته این مکان این روزها کاربرد قدیمی خود را از دست داده و به یکی از جاذبه­های گردشگری بندرعباس تبدیل شده است. شما می­توانید برای بازدید از این معبد، با خرید بلیط هواپیما تهران بندرعباس از وبسایت اسنپ تریپ، به این شهر سفر کرده و از این بنای تاریخی دیدن کنید.

پارک کروکودیل در قشم

سالهاست که در پارک کروکودیل قشم، کار پرورش و نگهداری کروکودیل­ها انجام می­شود. این روزها این پارک تبدیل به یکی از جاذبه­های گردشگری مسافران قشم تبدیل شده است. در حال حاضر در این پارک بیش از ۲۰۰ کروکودیل نگهداری می­شود که یکی از آنها، بزرگترین و مسن­ترین کروکودیل ایران با ۲۹ سال سن و ۴ متر طول و حدود ۳۵۰ کیلوگرم وزن می­باشد. شما می­توانید با خرید بلیط چارتری یا سیستمی از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، به قشم سفر کنید و خان بابا را از نزدیک ببینید!

فلای بورد در جزیره کیش

یکی از مهیج­ترین ورزش­های آبی که می­توانید در جزیره زیبای کیش آن را تجربه کنید، فلای بورد می­باشد. این ورزش آبی به شما این امکان را می­دهد تا از طریق وسیله­ای که به پای شما وصل است و قدرت موتور جت اسکی، تا چندین متر از سطح دریا جدا شوید و به پرواز درآیید. حس معلق بودن در هوا، چیزی­ست که برای هر انسانی جذابیت­های خاص خودش را دارد. پیشنهاد می­کنیم با خرید بلیط هواپیما تهران کیش در وبسایت اسنپ تریپ، به راحتی به این جزیره سفر کرده و این ورزش آبی هیجان انگیز را در فصلی مثل فصل تابستان، تجربه کنید.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است