کد خبر 1245776
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

اگر شما هم از مراجعه به پزشک مرد برای درمان بواسیر شرم و حیا دارید، خواندن این مقاله به شما بهترین جراح خانم هموروئید را پیشنهاد می‌دهد. یکی از مشکلاتی که می‌توان گفت پس از دچار شدن به بواسیر خانم‌هایی مثل من با آن دچار می‌شوند مراجعه به پزشک است. شرم و حیا موجود در ما باعث می‌شود تا مدت زمان زیادی از رفتن به پزشک سر باز زنیم و همین موضوع باعث می‌شود که درمان هموروئید با مشکلات مختلفی رو به رو شود و در برخی از موارد باعث از کار افتادگی فرد به دلیل عدم مراجعه به پزشک شود و وضعیت بیمار وخیم شود. در این مقاله قصد دارم از تجربه درمان بواسیر با لیزر اطلاعاتی را بیان کنم، همچنین اطلاعاتی در رابطه با انواع روش‌های درمانی بواسیر ارائه خواهم داد که بدون کوچک‌ترین آسیبی روش مناسب برای درمان بواسیر را در اختیار داشته باشید.

روش‌های گوناگونی برای درمان بواسیر وجود دارد که از اصلی‌ترین این روش‌ها می‌توان به درمان بواسیر با لیزر اشاره کرد. این روش درمانی به دلیل آن که در حال حاضر به عنوان یکی از روش‌های عالی برای درمان شناخته می‌شود، در کلینیک تخصصی بیتا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش درمانی بواسیر با پرتوهای لیزر باعث می‌شود که بازگشت و همچنین عفونت ناشی از بواسیر به صفر نزدیک شود، اگر شما هم به تازگی دچار بیماری بواسیر شده‌اید و به دنبال جراح عمومی خانم هموروئید می‌گردید، خواندن این مقاله را تا انتها ادامه دهید چرا که در رابطه با انواع روش‌های درمان بواسیر و چرایی انتخاب پزشک متخصص خانم هموروئید؛ پروانه منصوری اطلاعاتی به شما ارائه خواهیم داد.

بهترین جراح خانم هموروئید کیست؟

بیماری بواسیر بیماری است که بیش از ۷۵ درصد افراد در طول زندگی خود آن را تجربه می‌کنند. بیماری هموروئید دارای انواع مختلفی دارد که وابسته به نوع آن شیوه درمانی مناسب پیشنهاد می‌شود. یکی از مشکلاتی که بانوان درگیر با بواسیر با آن رو به رو هستند، عدم پیدا کردن پزشک مناسب درمان بواسیر است. پزشکی که علاوه بر تجربه بالا در درمان بواسیر خانم هم باشد!

خود من برای پیدا کردن یک پزشک متخصص بواسیر خانم بیش از ۱۰ روز را در تهران گشتم تا آخر به مطب بیتا کلینیک برخوردم، کادر مجرب و حرفه‌ای و درمان بواسیر توسط خانم دکتر پروانه منصوری باعث شد که برای خانم‌هایی که دچار بیماری هموروئید هستند این مطلب را بنویسم.

تخصص جراح بواسیر اولین موردی است که باید در زمان مراجعه به جراح عمومی خانم هموروئید به آن توجه داشته باشید، تجربه به دست آورده شده از عمل‌های بواسیر مختلف باعث می‌شود که روند عمل بواسیر بدون مشکل پیش برود.

دکتر پروانه منصوری متخصص عمل‌های بواسیر با بیش از ۱۰۰۰ عمل موفق در تهران به نظر من به عنوان بهترین مختصص جراحی بواسیر شناخته می‌شود. دکتر پروانه منصوری تجربه بسیار قوی در زمینه انواع عمل‌های بواسیر دارد. اگر شما هم مثل من به پزشک خانم نیاز دارید و می‌خواهید از شر بیماری هموروئید خلاص شوید پیشنهاد می‌کنم حتما کلینیک بیتا را انتخاب کنید.

چرا درمان بواسیر با لیزر؟

شیوه‌های مختلفی برای درمان بواسیر وجود دارد که هر کدام دارای مزیت‌ها و معایب خاص خودش است. از این میان شیوه درمان بواسیر با لیزر به عنوان یکی از بهترین شیوه‌های درمانی شناخته می‌شود. بواسیر شیوه‌های مختلفی برای درمان دارد یکی از روش‌هایی که پس از عمل می‌تواند مشکلات مختلفی را ایجاد کند، درمان بواسیر با روش جراحی است، در این روش فرد پس از جراحی در معرض انواع خطرات از بیماری‌های عفونی و بیماری‌هایی مانند بازگشت بواسیر قرار دارد. بر حسب تجربه انجام عمل بواسیر می‌توانم بگویم درمان بواسیر با لیزر یکی از بهترین و عالی‌ترین شیوه‌های درمانی است.

درمان بواسیر با روش جراحی و عوارض آن

درمان کردن بواسیر با روش جراحی سنتی (چاقو) عوارض متعددی را می‌تواند به همراه داشته باشد، در ادامه به عوارض و عیب‌های درمان هموروئید با روش سنتی حراجی اشاره می‌کنیم.

  • بازگشت پذیری بواسیر پس از انجام جراحی با چاقو بسیار زیاد است.
  • فردی که هموروئید خود را با روش جراحی سنتی عمل می‌کند مستعد انواع عفونت‌های پس از درمان است.
  • طول دروه نقاهت درمان با جراحی بواسیر بسیار زیاد است.
  • هزینه درمان و همچنین از کارافتادگی برای عمل هموروئید با جراحی سنتی بسیار زیاد است.

درمان بواسیر با لیزر؛ بهترین شیوه درمان هموروئید

یکی از روش‌های نوین که در کلینیک تخصصی بواسیر دکتر پروانه منصوری انجام می‌شود، درمان به وسیله لیزر است. این روش به دلیل آن که یکی از روش‌های نوین و عالی برای درمان بواسیر است، در حال حاضر اکثر پزشکان از این روش درمانی استفاده می‌کنند.

از جمله مزیت‌های استفاده از روش درمان بواسیر با لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • درمان بواسیر با لیزر هزینه کمتری دارد و از کار افتادگی زیادی ندارد، فرد پس از ۲۴ ساعت استراحت می‌تواند به زندگی عادی خود بازگردد.
  • عمل بواسیر با لیزر به مدت زمان کمتری نسبت به جراحی سنتی نیاز دارد، چیزی کمتری از ۴۰ دقیقه
  • عمل بواسیر با روش جراحی لیزر یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های درمانی است که در حال حاضر استفاده می‌شود به همین دلیل هیچگونه خطایی در آن وجود ندارد.
  • عفونت و خونریزی پس از عمل بواسیر با روش لیزر به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد، این در حالی است که در روش درمان بواسیر با روش سنتی، عفونت و بازگشت پذیری بواسیر بسیار محتمل و قطعی بود.

کلینیک تخصصی هموروئید

حال که در رابطه با بهترین جراح عمومی خانم هموروئید و همچنین بهترین روش درمان بواسیر اطلاعاتی ارائه دادیم، کافی است کمی در رابطه با بهترین کلینیک تخصصی هموروئید اطلاعاتی ارائه دهیم.

درمان کردن بواسیر در یک مرکز تخصصی هموروئید علاوه بر آن که ریسک بازگشت بیماری را به صفر نزدیک می‌کند، باعث می‌شود تا در طول عمل هم هیچگونه موردی باعث ایجاد اختلال در روند عمل بواسیر نشود.

همچنین توجه داشته باشید که حضور خانم جراح هموروئید تنها در کلینیک‌هایی وجود دارد که این کلینیک‌ها به صورت تخصصی در این زمینه مشغول به فعالیت باشند. کلینیک تخصصی بیتا یکی از بهترین و عالی‌ترین کلینیک‌های تخصصی ارائه خدمات درمانی بواسیر در غرب تهران به نظر من در حال به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های درمان بواسیر شناخته می‌شود.

دکتر پروانه منصوری با بیش از ۱۰۰۰ عمل موفق در کارخانه جراحی خود در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین ارائه‌ دهندگان خدمات جراحی بواسیر شناخته می‌شود. در صورتی که نیاز به رزرو وقت و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بواسیر داشتید کافی است به وب سایت بیتا کلینیک سری بزنید.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها