کد خبر 1234456
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

فرماندار درگز ضمن اعلام اسامی اعضاء شورای شهر درگز از حضور ۵۶.۵ درصدی مردم شهرستان درگز در انتخابات خبر داد.

به گزارش مشرق، علی فراهی عنوان کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه همزمان با کل کشور، روز گذشته در ۴ حوزه شهری و ۱۱۵ حوزه روستایی شهرستان درگز  واقع در خراسان رضوی برگزار شد.

فراهی اظهار کرد: در شهر درگز تعداد کل آرای مآخوذه شورای شهر، ۱۱ هزار و ۸۷۲ رای بود که بر طبق آراء، آقایان توحید غلامعلی سعدآباد با ۲۶۵۳ رأی، علی لطفی گنابادی با ۲۳۷۰ رآی، محمدعلی گل‌میمی ۲۲۲۵ رأی، حسین مقصودی ۲۲۰۱ رای و حسین رزمیان مقدم با ۱۷۹۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر درگز انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین آقایان محسن احمدنیا با ۱۷۳۶ رأی و روح‌الله کاظی داغداری با ۱۶۹۷ رأی و صمد قربان‌زاده قوچانی با کسب ۱۶۳۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل دوره ششم انتخابات شورای شهر درگز انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: در این انتخابات با توجه به این که سه انتخابات به طور همزمان برگزار شد و همچنین شرایط خاصی که به دلیل شیوع کرونا تحمیل شد، انتخابات سنگینی بود اما با تلاش نهادهای مربوطه سعی شد انتخابات به نحو احسن و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

فرماندار درگز خاطر نشان کرد: قطعا انتخابات شورا حساسیت‌های محلی خودش را دارد اما با همکاری مردم و نظارت‌های دقیق ستادهای انتخاباتی و عوامل برگزاری انتخابات، خوشبختانه انتخابات شورای شهر درگز بدون هر گونه تنش و حواشی در جوی بسیار آرام برگزار شد.