کد خبر 1229515
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

کاملا درست است. ایشان اول دولتش با ماجرای سبد کالا و سال آخر با صف مرغ و روغن، نهایت احترام را به مردم و بانوان به جا آورد.

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای روحانی به نامزد ها کنایه زد و گفت: "نه فقط در ایام انتخابات، بلکه در طول تاریخ همیشه وظیفه داریم به خانم ها احترام بگذاریم".

کاملا درست است. ایشان اول دولتش با ماجرای سبد کالا و سال آخر با صف مرغ و روغن، نهایت احترام را به مردم و بانوان به جا آورد.

پشت صحنه این حرمت نهادن بدین ترتیب بود که خبرگزاری دولتی خبر آنلاین، 19بهمن92 در تحلیلی با عنوان «جایزه بهترین کارگردانی برای روحانی؛ در حاشیه چگونگی توزیع کالاهای اساسی» نوشت:

«توزیع سبد کالا باشیوه‌ای که انجام شد، نه یک اتفاق بود و نه عملی که تبعات آن برای روحانی و مردانش غیرقابل پیش‌بینی باشد.

او دقیقا همین-ازدحام، دعوا و مرافعه و احیانا له شدن زیر دست وپا- را پیش‌بینی می‌کرد و اصلا آن را برای پیشبرد استراتژی خارجی خود لازم داشت...

روحانی به یک نمایش برای ارائه در جشنواره‌های خارجی نیازمند بود؛ اینکه مردم حاضرند برای چند کیلو مرغ و برنج باهم درگیر شوند.

درست است که روش توزیع چندان مناسب نبود، اما اگر بتوان جایزه فستیوال جهانی را به خود گرفت، به تحقیر چند روزه‌ای که بازیگران آن شدند، می‌ارزید"!


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.