کد خبر 1212055
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دریافت ۵ گل در ۶ بازی در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند برای این تیم نگران‌کننده باشد.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی در خصوص عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2021 و برتری در بازی برابر الریان قطر عنوان کرد: این یکی از بهترین و زیباترین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود و پرسپولیس قدرت فنی خودش را به الریان نشان داد. پرسپولیس در این بازی نشان داد که به تکامل تاکتیکی رسیده و از لحاظ کار تیمی و سرعت بازی شراط بسیار خوبی دارد. اگر این بازی‌ها در همین موقعیت زمانی تا فینال ادامه پیدا می‌کرد بدون شک پرسپولیس قهرمان می‌شد.

بیشتر بخوانید:

قرنطینه باعث اختلاف نظر در پرسپولیس شد

مدافع پیشین پرسپولیس در خصوص عملکرد خط دفاعی سرخ‌پوشان و خوردن 5 گل در 6 بازی مرحله گروهی اظهار داشت: لیگ قهرمانان آسیا در سطح کیفی خوبی برگزار می‌شود و تیم‌ها هم ضعیف نیستند که توقع داشته باشیم پرسپولیس گلی دریافت نکند. خوردن 5 گل در 6 بازی نگران کننده نیست و باید این را در نظر گرفت که دیگر تیم‌ها هم قدرت فنی خوبی دارند. خط دفاعی پرسپولیس در این سال‌ها عملکرد خوبی داشته و روند خوب این تیم در خط دفاعی ادامه خواهد داشت.

پنجعلی در خصوص دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولس در حال حاضر شرایط بسیار خوبی از لحاظ فنی و روحی دارد و قطعا با این کیفیت می‌تواند سپاهان را در اصفهان شکست دهد. برای پرسپولیس بازی در بیرون یا خانه فرقی ندارد و این تیم در همه بازی‌ها با اشتیاق و انگیزه بالا دنبال برد است اگر چه این بازی آسان نیست و سپاهان هم برابر تیم بزرگی مثل پرسپولیس انگیزه زیادی دارد. با این وجود به نتیجه گرفتن پرسپولیس در این بازی خوشبینم و امیدوارم شاگردان گل‌محمدی در این فصل هم قهرمان شوند.

منبع: تسنیم