کد خبر 1211605
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

صحبت های چند روز قبل شهاب الدین عزیزی خادم عجیب بود و بار دیگر واکنش های زیادی را به همراه داشت، او در بخشی از پیامش اظهار داشته با دیپلماسی اجازه ندادیم نمایندگان ایران خارج از خانه ببازند!

به گزارش مشرق، پیام شگفت انگیز رییس فدراسیون فوتبال در خصوص صعود سه تیم ایرانی به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا را اگر نخوانده اید، بخوانید! ایشان در بخشی از پیامشان اظهار داشته اند با دیپلماسی اجازه ندادیم نمایندگان مان خارج از خانه ببازند...!

این ادعا در حالی مطرح شده که کمترین حق باشگاه های ما یعنی میزبانی، قبلا از آنها سلب شده و حتی کشوری مثل هند به ایران ترجیح داده شده است. داوری ها همچنان علیه نمایندگان ما بوده و عجیب تر اینکه مجبور شدیم در کشوری به میدان برویم که بنا ندارد برای انجام هیچ مسابقه ای به ایران بیاید و بدتر از همه اینکه از همین امروز خبرنگاران عربستانی در حال بررسی گزینه های احتمالی میزبانی استقلال از الهلال در زمین بی طرف هستند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری متمرکز ادامه لیگ قهرمانان آسیا؟

اگر واقعا از توان و دیپلماسی کار آمدی بهره می برید، همین یک کار را نه فقط برای استقلال و هوادارانش بلکه برای همه فوتبالدوستان و مردم ایران به سرانجام برسانید. الهلال و تیم های دیگر عربستان باید برای انجام مسابقه به ایران بیایند. این دیپلماسی موفق ورزشی است که اگر توفیق انجامش را داشتید می توانید با افتخار پیام داده و باد به غبغب بیاندازید. نامه نگاری با سفارتخانه ها و پیگیری شرایط تیم ها نه اینکه بد باشد اما دردی را دوا نمی کند. آنچه مهم است دفاع از حق فوتبالمان است! در اعطای میزبانی به بحرین کجا بودید؟ در جریان انتخاب نشدن فوتبال ساحلی برای مسابقات جهانی چه کردید؟

چهار ماه فرصت دارید تا این تابو را شکسته و فوتبال را در مسیر عادی خود قرار دهید. اگر عربستان در میزبانی از نمایندگان ما کم نگذاشت، چرا ما نتوانیم میزبان شایسته ای برای آنها باشیم؟ این گوی و این میدان....

منبع: طرفداری