معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: برای نظارت و کنترل جاده ها در ترافیک از پهپاد استفاده شده و این امر توانسته به کاهش تصادفات کمک کند.

به گزارش مشرق، سردار محمدعلی نوری نژاد عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: پلیس در ایام عید برای تأمین امنیت و آرامش مردم به صورت شبانه روزی تلاش می کند.

معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: در استان گلستان در تعطیلات نوروزی شاهد کاهش تعداد تصادفات و جان باختگان هستیم.

نوری نژاد بیان کرد: طبق بررسی ها بیشتر سوانح رانندگی به دلیل خستگی، رعایت نکردن فاصله طولی با خودروی جلویی و یا عدم سرعت مطمئنه رخ می دهد که امیدواریم با عمل به توصیه های پلیس شاهد چنین تصادفاتی نباشیم.

وی اضافه کرد: برای کنترل و نظارت جاده ها از تجهیزات فناورانه و پهپادها استفاده شده و توانسته به کاهش تصادفات کمک کند.

نوری نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان تعطیلات نوروز گفت: با توجه به کثرت خروج مسافران از شهرهای مسافر پذیر به شهروندان توصیه می کنیم تا سفر خود را به روز و ساعات پایانی موکول نکنند.

کار پلیس تعطیل بردار نیست

همچنین معاون هماهنگ کننده ناجا اظهارکرد: امیدواریم در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گرفته بتوانیم نقش محوری و رسالت خطیر خود را برای تحقق این شعار به خوبی و شایستگی ایفا کنیم.

نوری نژاد به شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور اشاره کرد و گفت: کار پلیس با توجه به تنوع و گستردگی ماموریت ها تعطیل بردار نیست و این یک اصل است و باید در تمام شرایط ماموریت های انتظامی انجام شود که این موضوع بر حساسیت کار پلیس می افزاید.

منبع: مهر