کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اشتباهات داوری علیه ما خنده دار است. البته این موضوع سناریوی چند تیم است که با صحبت علیه ما این موضوع را طرح‌ریزی کرده‌اند.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر سپاهان در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما زحمت کشیدند. امروز نتوانستیم ببریم و امیدواریم در بازی‌های بعدی به پیروزی برسیم.

وی افزود: عده‌ای از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند و منتظر بودند این روزهای پرسپولیس را ببینند. چند تیم با همدیگر علیه ما شدند. آن‌روزها علیه ما حرف می‌زدند. همه چیز مشخص است. شما به وضعیت سایر تیم‌ها نگاه کنید که چه سرمایه‌گذاری‌هایی کردند و بازیکنانی گرفتند. کارهای زیادی به نفع آنها انجام می‌شود. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. خیلی از تیم‌ها فریب خوردند و برخی اوقات صحبت‌هایی را علیه ما مطرح می‌کنند اما ما کار خودمان را می‌کنیم. فعلا ما سکوت کردیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا این تیم در سه مسابقه اخیر خود در لیگ به سه تساوی رسیده است؟ گفت: در بازگشت از قطر ما ابتدا در شرایط زمین نامناسب قائمشهر به میدان رفتیم. آن موضوع فشار زیادی آورد. پس از آن هم ۲ بازی سخت دیگر انجام دادیم.

حسینی در رابطه شهرآورد که هفته آینده برگزار می‌شود، اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما برای مسابقه بعدی آماده می‌شویم اما باید در مورد داوری‌ها صحبت کنیم. باید برخی صحنه‌ها را ببیند. برخی تصمیمات داور خنده دار است. آنها پس از کارشناسی متوجه این اشتباه می‌شوند. بازیکنان حریف چند بار ما را با خطا متوقف کردند.

وی اضافه کرد: این یک موضوع پیش بینی شده است که چند تیم با هم برنامه ریزی می‌کنند و آن‌را پیاده می‌کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رضایت داد.

این تیم باید روز دوشنبه هفته آینده به مصاف استقلال برود.

منبع: ایرنا