کد خبر 1163978
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر تغییری در شیوه اداره کشور پیش نیاید شاهد بروز مشکلات اقتصادی بیشتری در جامعه خواهیم بود.

به گزارش مشرق، محسن رضایی عصر امروز در نشستی با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان اظهار داشت: حضور جو بایدن در کاخ سفید هیچ تغییری در روند کاری آمریکا در مقابل ایران نخواهد داشت و بدون تحمیل شروط جدید هیچگاه وارد برجام نمی‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تضعیف توان موشکی ایران را هدف استکبار جهانی دانست و عنوان کرد: اگر تغییری در شیوه اداره کشور پیش نیاید قطعا شاهد بروز مشکلات اقتصادی بیشتری در جامعه خواهیم بود.

رضایی خاطرنشان کرد: نیروهای انسانی بسیاری در کشور آماده است تا در حوزه تولید و نقدینگی کشور ورود کند و رونق تولید باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران برای حضور در این میدان جذب شوند.

عضو هسته مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تغییر شیوه مدیرتی کشور را نکته‌ای بسیار مهم خواند و بیان کرد: اگر این امر تحقق نیابد شاهد بروز مشکلات امنیتی در ۱۰ سال آینده خواهیم شد.

وی به استفاده از ظرفیت نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی در دوران گام دوم انقلاب تاکید کرد و افزود: اگر دولت قوی و کارآمدی داشته باشیم باعث می‌شود که قوای سه‌گانه با هماهنگی بیشتری در کنار هم کار کنند.

رضایی تصریح کرد: دولت آینده باید از تمام ظرفیت خود در تحقق اهداف کشور و رفع مشکلات جامعه استفاده کند و بصیرت‌افزایی در جامعه نیز باید همواره مورد توجه قرار گیرد.  

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان بیان کرد: شورای ائتلاف انقلاب اسلامی گیلان توانسته اتحاد را در جریان انقلابی این استان ایجاد کند و در این عرصه نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه حل مشکلات جامعه مستلزم ایجاد مدیریت قوی و کارآمد است اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با عموم جریان‌های انقلابی تعامل خواهد داشت تا زمینه تشکیل دولت جوان حزب‌الهی برای رفع مشکلات ایجاد شود.

نظرعلی علیزاده وحدت را مهم‌ترین نیاز جبهه انقلاب در شرایط فعلی دانست و گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان فعالیت‌های خود را برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰ آغاز کرده و هیئت‌های موسس شوراها برای ساماندهی سازوکارها در شهرستان‌های استان گیلان تشکیل شدند.

منبع: تسنیم