کد خبر 1155892
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک فقره زمین‌خواری به ارزش هفت میلیارد ریال در شهرستان

به گزارش مشرق، حیدر سوسنی شامگاه امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی‌بر تصرف اراضی دولتی متعلق به اداره مسکن و شهرسازی توسط دو فرد سودجو، در شهرستان دیّر، مأموران پلیس آن فرماندهی تحقیقات و بررسی‌های خود را دراین‌خصوص آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران با بررسی‌های انجام شده، تجزیه‌وتحلیل اخبار و اطلاعات واصله و انجام بازدید میدانی و کارشناسی اراضی موردنظر، افرادی که با استفاده از مدارک جعلی اقدام به تصرف ۱۱۴ مترمربع از اراضی متعلق به اداره مسکن و شهرسازی کرده بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

سوسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی زمین تصرف شده را ۷ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در همین راستا ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان با اشاره به اینکه تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به‌ویژه نسل آینده این سرزمین است، بیان کرد: زمین خواران بدون درنظرگرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

منبع: فارس