کد خبر 1152130
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش مشرق، کاربر فضای مجازی درباره بایا در توییتر نوشت: کسب و کارهای سنتی از نظر درآمد، فاصله زیادی با دنیای آنلاین دارند.

مدیران سنتی به بازار آنلاین علاقمند شدن و با همان تفکر وارد آن می‌شوند.

نمونه آن، سرمایه‌گذاری بی‌برنامه در استارتاپ‌ها و راه‌اندازی سایت‌هایی مشابه بایا است.

از این مدل شرکتها زیاد دیدم، خیلی زود هم نابود می‌شن

بایا یک سطل سوراخ است!

وقتی یک سطل سوراخ داری، هرچقدر هم که هزینه بکنی و آب در سطل بریزی، چیزی باقی نمی‌ماند.

در دنیای آنلاین، کیفیت محصول مهمتر از تبلیغات است.

شما نمی‌توانید با تبلیغ کردن محصول بی‌کیفیت بفروشید. مشتری آگاه شده و مشتریان به یکدیگر نزدیک شده‌اند.

به جای هزینه کردن برای تبلیغات، کیفیت محصول را افزایش دهید.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.