کد خبر 1150284
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷

مربی شهرخودرو مشهد با انتقاد از عملکرد داور دیدار پرسپولیس گفت: داور یک پنالتی مسلم به سود ما نگرفت و اگر قرار باشد در هر مسابقه اینگونه از داوری لطمه بخوریم باید خداحافظی کنیم.

به گزارش مشرق، محمد نوازی در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرخودرو مشهد که در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه ۳ بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت پایان یافت، اظهار داشت: امروز فوتبال خوبی بازی کردیم اما یک مقدار بدشانسی آوردیم و پرسپولیس با استفاده از اشتباهات خودمان به گل رسید.

مربی شهرخودرو افزود: تیم جوانی داریم و به بازیکنان جوان خود اعتماد و اعتقاد کامل داشته و معتقدیم در ادامه لیگ می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

یحیی به تیم و شاگرد سابقش رحم نکرد/ برد پرسپولیس بازهم بدون گلزنی مهاجمان

نوازی با انتقاد از عملکرد داور مسابقه گفت: فیلم و عکس مسابقه امروز را دیدم و متاسفانه داور یک پنالتی مسلم به سود ما نگرفت.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد در هر مسابقه داوران اینگونه به ضرر تیم ما اشتباه کنند باید حداخافظی کرده و تیم را تعطیل کنیم و از لیگ کنار برویم.

مربی شهرخودرو گفت: در صحنه‌ای که سرلک تکل زد، داور باید صددرصد او را اخراج می‌کرد اما در سه مسابقه قبلی نیز به اذعان تمام کارشناسان از داوری لطمه خوردیم و به ضرر ما پنالتی گرفته شد.