کد خبر 1150055
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

تیم فوتبال استقلال تا پایان هفته سوم لیگ برتر ۴ بار گلزنی کرده که تنها یکی از این ۴ گل توسط بازیکنان خط حمله به ثمر رسیده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در پایان هفته سوم با ۲ پیروزی، یک شکست و کسب ۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و با این اندوخته آماده دیدار با پیکان می‌شود.

آبی پوشان در هر ۳ دیدار خود موفق به گلزنی شده‌اند و با ۴ گل زده بعد از گل گهر و فولاد، همراه با نساجی، شهرخودرو و ذوب آهن سومین خط حمله پر قدرت را در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید:

تردید فکری در خط حمله استقلال

استقلالی‌ها در حالی یکی از خطوط حمله خوب لیگ برتر تا پایان هفته سوم را دارند که مهاجمان این تیم کمترین سهم و مدافعان بیشترین سهم را در گلزنی دارند.

ارسلان مطهری تنها مهاجم استقلال است که در ۳ بازی گذشته موفق به گلزنی شده و ۳ گل دیگر توسط مدافعان کناری این تیم به ثمر رسیده است. وریا غفوری کاپیتان و مدافع راست آبی پوشان با ۲ گل بهترین گلزن آنهاست و یک گل دیگر توسط میلیچ مدافع چپ آنها به ثمر رسیده است.

باید دید پای سایر مهاجمان استقلال چه زمانی به گل باز می‌شود و آیا آبی پوشان می‌توانند همانند فصل گذشته عنوان بهترین خط حمله را به خود اختصاص دهند یا خیر.

منبع: مهر