کد خبر 1141475
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴

طراحان و هدایتگران و مشوقان پارسا برای برهنه شدن به صورت کامل با اجرای مراسم شعرخوانی در داخل کشور شناسایی شده‌اند و بزودی توسط نهادهای نظارتی احضار خواهند شد.

به گزارش مشرق، «ریحانه پارسا» بازیگری که با سریال پدر شناخته شد، این روزها به چهره پرحاشیه فضای مجازی تبدیل شده است. کشف حجاب او در یک لایو اینستاگرامی، گفت و گو با مصی‌علی‌نژاد  و بابک غفوری‌آذر، خبرنگاران وابسته به درگاه‌های امنیتی و انتشار تصویر هنجارشکنی از او بدون پوشش عرفی مرسوم در ایران تبدیل به یکی رئالیتی شوء در فضای مجازی  شده است.

 بر اساس شنیده‌ها و داده‌هایی که در اختیار مشرق قرار گرفته،   پارسا در یک شوء اینستاگرامی به صورت کاملا در مقابل دوربین برهنه خواهد شد و همزمان با انجام این کار اشعاری که سروده‌های منتسب به اوست را خواهد خواند.

شاید شوء زودهنگام برهنه شدن و غلطیدن در مسیر چهره‌هایی مثل گلشیفته فراهانی آنچنان حائز اهمیت نباشد، آنچه اهمیت پیدا می‌کند، مسیر تازه این بازیگر پرحاشیه است که توسط برخی عناصر پرحاشیه سینما طراحی و هدایت شده است.

بیشتر بخوانید:

فیلم زندگی ریحانه پارسا از پشت پرده سینما در ترکیه ساخته می‌شود؟

شاید ارتباطات ریحانه پارسا را نتوان با شبکه‌های قمار خارج از کشور، علی‌الخصوص هلدینگ بنفیت با مدیریت فرشید امیر و سعداله شقاقی انکار کرد، اما بر اساس اخبار و تحقیقات گسترده مشرق، هنرمندانی از داخل مسیر تدریجی هنجار شکنی ریحانه پارسا را طراحی کرده‌اند.

پارسا در گفت و گویی با رادیو فردا به این موضوع اشاره می‌کند که  در کشور ترکیه تحت فشار قرار گرفته و تهدیدهایی درباره احتمال بازداشت دریافت کرده است. بر اساس اطلاعات کاملا تایید شده‌ای اظهارات اخیر پارسا، گفت و گوهای مکررش با خبرنگاران و رسانه‌های معارض از داخل کشور هماهنگ شده است و از سوی دیگر پارسا با طرح جعلیاتی که از سوی نهادهای امنیتی تحت فشار قرار داد، در پی تسهیل مسیر پناهندگی خود در خارج از کشور است.

لازم به ذکر است شبکه‌ای که در داخل کشور با او همکاری دارند، شناسایی شده‌اند و بزودی برخوردهای قانونی از سوی دستگاههای نظارتی صورت خواهد گرفت.