کد خبر 1128206
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

کشور قطر همانند منطقه غرب، میزبانی دیدارهای تجمیعی منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا را برعهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق و به نقل از رسانه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدارهای مراحل گروهی تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق به میزبانی قطر در روزهای ۱۸ نوامبر تا ۱۳ دسامبر ۲۰۲ (۲۸ آبان تا ۲۳ آذر) برگزار خواهد شد.


قطر پیش از این میزبانی دیدارهای تجمیعی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب را برعهده داشت که پرسپولیس توانست فینالیست شود. پرسپولیس برای برگزاری دیدار فینال این رقابت‌ها باید منتظر تیم برنده منطقه شرق بماند.


ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره انتخاب قطر گفت: از حمایت‌های فدراسیون فوتبال قطر از برگزاری موفقیت‌آمیز دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قدردانی می‌کنیم و اکنون می‌توانیم شاهد هیجان باقی‌مانده رقابت‌های منطقه شرق در قطر باشیم. همه موارد مربوط به برگزاری این رقابت‌ها از جمله ورود تیم‌ها، غربالگری‌های دقیق بهداشتی، هتل‌هایی با اقدامات ایمنی برجسته، ورزشگاه‌های مجهز در قطر از بالاترین استانداردها برخوردار هستند. اولویت کنفدراسیون فوتبال آسیا آرامش و رفاه تمامی شرکت‌کنندگان لیگ قهرمانان است.


وی افزود: می‌دانیم فدراسیون فوتبال قطر، مقام‌های محلی و وزارتخانه‌های این کشور در همکاری با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا کار زیادی انجام دادند. اکنون بی‌صبرانه منتظر تکرار این همکاری و تعامل مثبت برای برگزاری دیدارهای تجمیعی منطقه شرق لیگ قهرمانان هستیم. خوشحالیم که با برنامه‌ریزی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در این فصل بی‌سابقه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را طبق وعده‌ای که به ذینفعان خود داده بودیم به پایان رسانیم.


بر اساس اعلام دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا محل برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) در آینده اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم