کد خبر 1097345
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بارها گفته بودم که سرخپوشان چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شوند. این تیم شایستگی و شخصیت قهرمانی دارد.

به گزارش مشرق، «ضیاء عربشاهی» در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: فولاد تیم بسیار خوبی است و از همان ابتدای بازی برای کسب ۳ امتیاز به زمین آمده بودند. در این دیدار جنگ در وسط زمین بود و هافبک‌ها نقش موثری داشتند. نیمه اول بازی خیلی زیبا نبود اما در نیمه دوم بهتر شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم و با آمدن «وحید امیری» به زمین، پرسپولیس جان گرفت، ضمن اینکه ۳ تعویضی که «جواد نکونام» سرمربی تیم فولاد بین ۲ نیمه انجام داد کاملا به نفع پرسپولیس شد و توانست از این موضوع کمال استفاده را ببرد.

بیشتر بخوانید:

سپاهان چطور از قهرمانی دور شد؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با آمدن «وحید امیری» به زمین، «بشار رسن» و «سیامک نعمتی» راه افتادند و توانستند بسیار خوب بازی کنند. همانطور که دیدید روی صحنه گل، هم بشار رسن و هم نعمتی عالی بودند. به نظرم که باعث گل شب گذشته پرسپولیس  بشار بود.

عربشاهی درباره مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: بارها گفته بودم که پرسپولیس ۳ تا ۴ هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شود و این اتفاق هم رخ می‌دهد. پرسپولیس شایستگی و شخصیت قهرمانی دارد و باید به آن برسد.

وی افزود: پرسپولیس هم در زمین و هم روی نیمکت تیم خوبی دارد، ضمن اینکه کادر فنی خوب هم باعث شده تا اینطور با صلابت بازی کند. پرسپولیس از اول لیگ شخصیت قهرمانی داشت و در بازی بعدی می‌تواند جشن قهرمانی را بگیرد. قهرمانی زودهنگام را به همه هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

منبع: ایرنا