کد خبر 1090867
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، تحلیل گر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی نوشت: حادثه نطنز ممکن است طبیعی و اتفاقی، یا خرابکاری باشد. این را مسئولان ذی ربط مشخص می کنند. اما صهیونیست های مفلوک که سالهاست شکست های بزرگی را متحمل و پیاپی تحقیر می شوند، متعاقب هر اتفاق منفی در داخل و خارج ایران، دُن کیشوت وار خود را عامل حمله (!) جا می زنند؛

۲- مدت هاست سپر امنیتی رژیم صهیونیستی پاره شده. مراد از این سپر، فقط سامانه گنبد آهنین نیست که سوراخ بودنش را جهاد اسلامی و حماس به رخ کشیدند. ابهت نظامی اسرائیل، مدت هاست فرو ریخته و القائیات مربوطه ابطال شده است. پهپاد های نظامی بارها از فراز تاسیسات دیمونا تصویر گرفته اند.

۳- صهیونیست ها آن قدر بز دل هستند که هنگام لافزنی هم راسا و رسما نمی گویند ما این اقدام نظامی یا تروریستی را انجام دادیم. بلکه فلان نشریه آمریکایی یا فعال توییتری صهیونیست ها اقدام به  لافزنی نیابتی می کنند! این سند ترس اسرائیل است؛ نه جرئت و شجاعت!

۴- مدت هاست حرمت تاسیسات نظامی، امنیتی، اقتصادی و هسته ای رژیم صهیونیستی برداشته شده و همچنان که چند بار در بلندی های جولان و حیفا در مقاطع مختلف به سختی تنبیه شدند، این بار ممکن است تنبیهات بی سابقه ای را -به خاطر لافزنی- به جان بخرند و گرفتار تیرهای غیبی دردناک شوند.

۵- مثل معروفی است که می گوید"اذا کان بیتک من زجاج فلا ترمی الناس بالحجارة. زمانی که خانه ات از شیشه است، پس به مردم سنگ نینداز!".

اگر جایی شیشه ای شکست و ابلهی برای خودنمایی و پوشاندن تحقیر شدن هایش وانمود کرد که او این کار را کرده، فقط باید خود را ملامت کند؛ وقتی که پس گردنی می خورد!