کد خبر 1069027
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

ستاره فرانسوی اسبق منچستریونایتد تصور می کند علت موفقیت های دائمی یاران سابقش در دوران حضور سرآلکس فرگوسن، این موضوع بود که همه پیروزی را امری طبیعی تلقی می کردند.

به گزارش مشرق، پاتریس اورا در سال 2006 به الدترافورد نقل مکان کرد و 8 سال بسیار موفق را با شیاطین سرخ سپری کرد. مدافع چپ فرانسوی در این دوره تقریبا طولانی صاحب 10 عنوان قهرمانی شد. 

اورا که بعد از خروج از تیم نخست شهر منچستر، بازی در یوونتوس ایتالیا و المپیک مارسی فرانسه را هم تجربه کرد، باور دارد علت درخشش همیشگی منچستریونایتد در دوران مربیگری سرآلکس فرگوسن، مربی بزرگ پیشین تیم، ایجاد باوری خاص در مورد کسب پیروزی در فوتبال بود.

این بازیکن بازنشسته اظهار داشت: فرگوسن به بازیکنان منچستر یاد داد موفقیت را یک رفتار عادی تلقی کنند. او به بازیکنان این حس را انتقال داد که بعد از کسب قهرمانی در مسابقات، خوشبختی را حس کنند.

او ادامه داد: فرگوسن به همه ما یاد داد مثل یک ربات باشیم. وقتی بازی ها را می بردیم، حس خوشحالی به ما دست نمی داد. بله این امر یک چیزی عادی در ما تلقی می شد.

ستاره سابق که با سایت منچستر مصاحبه کرد، تصریح کرد: همیشه می گویم و حالا هم تکرار می کنم دیدیه دشان به من یاد داد برد، مهم است، اما از فرگوسن یاد گرفتم برد، امری طبیعی برای ما است.

منبع: فارس