کد خبر 1066953
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

این هدیه معنوی  که شاید بهترین هدیه برای این ایام و معلمان عزیز است توسط مخاطبین محترم تهیه و با پست رایگان برای معلمان در بسته بندی زیبا ارسال می‌گردد.

به گزارش مشرق، انتشارات شهید کاظمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

در راستای تکریم مقام والای معلم در ایران، سالروز شهادت بزرگ مرد عرصه اندیشه و تفکر، دانشمند فرزانه، استاد شهید مرتضی مطهری، به نام روز معلم نامگذاری شده است.

 تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و اساتید به عنوان یکی از ارکان توسعه و تعالی کشور در شکل دهی به نظام علمی جامعه نقشی پررنگ دارند. اساتید دانشگاه از آن جهت که علاوه بر تدریس و تعلیم، عهده دار پژوهش و علم آوری هستند نقش پررنگ تری دارند.

نشر انقلابی و جهادی شهیدکاظمی به بهانه روز معلم  و سالروز ایام شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اقدام به طراحی و آماده سازی بسته های فرهنگی کتاب جهت هدیۀ روز معلم تحت عنوان "کتابهای خوب برای معلمان خوب" نموده است که با شرایط ویژه در اختیار مخاطبین و دانش آموزان عزیز قرار می‌دهد.

این هدیه معنوی  که شاید بهترین هدیه برای این ایام و معلمان عزیز است توسط مخاطبین محترم تهیه و با پست رایگان برای معلمان در بسته بندی زیبا ارسال می‌گردد.
در این بسته فرهنگی سعی شده کتب مرتب با معلمان و اساتید انتخاب گردد. 

لازم به ذکر است که در این بسته فقط هزینه کتاب و سالنامه پلاک۹۹(با محوریت بیانیه گام دوم که شامل قطعه عکس هایی از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته ای و تک متن ها و سخنرانی ها و شعرهای زیبا از شهدای شاخص در هر صفحه است)  حساب می‌ شود و علاوه بر پست رایگان اقلام فرهنگی دیگری چون دفترچه  یادداشت، نشانه کتاب(چوب الف)، عکس شهدا و یک کتاب خوب دیگر به عنوان هدیه ارسال خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت تهیه و سفارش این بسته های فرهنگی از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی به نشانی  nashreshahidkazemi.ir  و یا از طریق ارسال کلمه "معلم خوب من" به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ اقدام نمایند.