«حجت‌الله فرهادی» از برقراری ۸۳ هزار و ۵۰۰ تماس با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری مسائل و مشکلات آن‌ها در ایام شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش مشرق، «حجت‌الله فرهادی» مدیرکل مددکاری اجتماعی و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان دیدار حضوری با جامعه ایثارگری، تمامی همکاران از طریق تماس با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسائل و مشکلات آنها را پیگیری می‌کنند که در این راستا ۸۳ هزار و ۵۰۰ تماس در سراسر کشور با این عزیزان صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به این‌که جامعه ایثارگری به‌ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای از آسیب‌پذیری بیشتری برخوردار هستند؛ لذا ضمن ارتباط تلفنی، توصیه‌های لازم در خصوص مراقبت‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به‌منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ارائه شد، همچنین ضمن مراجعه حضوری به درب منزل ایثارگران و احوال‌پرسی و پیگیری مسائل و مشکلات احتمالی آنها، اقلام بهداشتی و پیشگیری از ویروس کرونا نیز تحویل آن‌ها شده است.

فرهادی خاطرنشان کرد: مددکاران و مشاوران از طریق ارتباط با ایثارگران، ضمن ارائه توصیه‌های لازم در خصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، به خانواده‌هایی که عزیزان خود را به خاطر این بیماری ازدست‌داده‌اند، خـدمات مددکاری و مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.