کد خبر 1053270
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

امیرحسین رستمی از مردم به دلیل اظهارات نادرستش در برنامه فرمول یک عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق، امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود درباره اظهاراتش در برنامه فرمول یک در مورد ویروس کرونا نوشت:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

‎قطعا ما به دلیل شرایط تحریم درکشور دچار مشکلاتی هستیم اما تکیه بر نیروی جوان و همت داخلی تونسته بخشی از این مشکلات روبرطرف کنه.

‎در هفته های اخیر دنیا با یک چالش جدید روبرو شده. ویروس کرونا که برای همه ناشناخته است و خوب دردسرهای بزرگی رو هم به همراه داشته. اما یک نکته مهم اینه که فقط ما با این ویروس گریبانگیر نیستیم و همه ملت ها و دولت ها درگیرش هستند.

خوب قطعا هرکشوری برای کنترل این ویروس یک مدل بومی طراحی میکنه . تعدادی از کشورها قرنطینه رو انجام دادن و بسیاری از کشور ها این کار رونکردند.

سوال امروز من این بود واقعا قرنطینه ووهان جواب داد؟ اگر جواب داد چرا الان تمام دنیا با بحران کرونا که منشا اون ووهان بود روبرو هستند؟! و سوال دیگر اینکه واقعا قرطینه با مدل بومی ما جواب خواهد داد؟! یعنی ما مردمی هستیم که دوماه در خونه بمونیم وبیرون نیایم؟!


‎اونچه مشخص هست اینکه باید به کادر درمان پزشک و پرستار اعتماد کنیم. به مسوولان وزارت بهداشت ایمان‌داشته باشیم تا بتونیم این ویروس روکنترل‌کنیم. قطعا اینها از خانواده ما هستند و صلاح ما رو میخوان. مدلی که پزشکان ما طراحی کردند طرح بسیج سیصدهزار اکیپ پزشک و پرستار و نیروهای مردمی برای غربالگری مردم هست.

یعنی قبل از اینکه ویروس بخواد بیاد و کسی رومبتلا کنه، ما از طریق سامانه سلامت اون فرد رو رصد میکنیم وبه محض ابتلا در کنترل داریمش.


اما لازمه کنترل و مهارهمکاری ما و در خونه موندن هم هست. ‎همه ما میتونیم با در خانه موندن، این زنجیره انتقال رو قطع کنیم...


ویک توصیه برای دوستان اونور آبی ما مردمی هستیم که تو ایران یاد گرفتیم تو روزهای سخت کنار هم بایستیم و بجنگیم با مشکلاتمون، شما از اونور آب برامون تز ندین لطفا.