کد خبر 1036536
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

شهرداری منطقه ۲۰ درباره حمله سگ های ولگرد به یک دختربچه ۷ ساله توضیحاتی را ارائه و تاکید کرد که کودک مذکور، کودک کار نیست.

به گزارش مشرق، در پی انتشار خبری مبنی بر دریده شدن «دختربچه گلفروش» توسط سگ‌های خیابانی در تاریخ ۸ بهمن، شهرداری منطقه ۲۰ در این خصوص توضیحاتی را مطرح کرد.
 
در بخشی از توضیحات شهرداری منطقه ۲۰ آمده است: با توجه به بررسی‌های انجام شده و تحقیقات میدانی کارشناسان منطقه ۲۰ شهرداری تهران، متأسفانه این حادثه در روز یکشنبه مورخ ۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ خارج از محدوده منطقه ۲۰ شهرداری تهران و در اراضی کشاورزی و زراعی نزدیک به روستای گلحصار در محدوده بخشداری کهریزک که سکونتگاهی غیر رسمی است، رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

دریده شدن "دخترگلفروش" توسط سگ‌های خیابانی +عکس

جزئیاتی از حمله سگ‌های ولگرد به دختربچه‌ 7 ساله +عکس


 
در گفتگو با مادر این کودک مشخص شد، نام کودک آسیب دیده نصرت بلوچی و از اتباع عزیز کشور پاکستان است که در زمان وقوع حادثه در کنار مادر خود بوده و مادر به دلیل مراقبت از کودک خردسال که در بغل داشته، نتوانسته زمان حمله سگ از کودک حادثه‌دیده مراقبت کند و منجر به مجروح شدن کودک شده است.
 
کودک آسیب دیده ابتدا در یکی از بیمارستان‌های منطقه ۲۰ بستری و سپس برای اقدامات تشخیصی و درمانی پیشرفته‌تر به بیمارستان دیگری منتقل شده است. شهرداری منطقه ۲۰ براساس مسئولیت اجتماعی و اخلاقی خود از زمان وقوع حادثه و در طول مراحل درمانی عیادت از کودک آسیب‌دیده اقدام و نسبت به کاهش تألمات جسمی و روحی او و خانواده‌اش کمک کرده است. قابل توضیح است که کودک آسیب دیده گل فروش و کودک کار نیست و خانواده او به سبزی‌کاری مشغول هستند.

منبع: میزان