کد خبر 1599971
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
سرنوشت عجیب نساجی؛ شاگردان الهامی قهرمان و تیم‌های سقوط کننده لیگ را مشخص می‌کنند؟

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته‌های پایانی لیگ علاوه بر معرفی تیم قهرمان، روی سرنوشت تیم‌های سقوط کننده نیز اثر خواهد گذاشت.

به گزارش مشرق، بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که جدال بر سر قهرمانی و همچنین جدال تیم‌های ته جدولی برای بقا به اوج حساسیت رسیده است.

استقلال تهران تا پایان هفته بیست و پنجم با ۵۴ امتیاز در صدر جدول است و پرسپولیس تهران رقیب سنتی آبی‌پوشان با یک امتیاز کمتر از این تیم در رده دوم قرار دارد. با توجه به شرایط جدول به احتمال فراوان یکی از دو تیم سرخابی پایتخت قهرمان لیگ می‌شود.

سرخ‌پوشان پایتخت در هفته بیست و ششم باید امروز از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران بروند. نساجی هم‌اکنون با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد هرچند هنوز خطر سقوط این تیم ریشه‌دار مازندرانی را تهدید می‌کند و نماینده مازندران در تلاش است تا در لیگ باقی بماند.

شاگردان الهامی در شرایطی این هفته به مصاف سرخ‌پوشان پایتخت خواهند رفت که باید ۱۵ روز دیگر در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف دیگر مدعی قهرمانی یعنی استقلال بروند و بدین ترتیب ببرهای مازندران نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ بیست و سوم دارد.

از طرفی نساجی در هفته بیست و هفتم و همچنین هفته پایانی به ترتیب باید به مصاف دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان برود. این دو تیم نیز به همراه نساجی در انتهای جدول قرار دارند و در تلاش هستند تا در لیگ برتر باقی بمانند. بدین ترتیب آنها در ۵ بازی پایانی خود در مسابقات لیگ دو دیدار ۶ امتیازی با حریفان مستقیم خود دارند تا الهامی و شاگردانش علاوه بر تاثیرگذاری بر روی معرفی تیم قهرمان لیگ روی تیم‌های سقوط کننده نیز اثر گذار باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس