وکیل پرسپولیس:مسئولیت سپاهان در ماجرای پیرمرد تماشاگر چه شد؟

وکیل پرسپولیس باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد کمیته انضباطی در رأی دیدار با سپاهان تناسب را بین جرائم مالی رعایت نکرده و برخی تخلفات تیم حریف دیده نشده است.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی اعلام کرد دیدار رفت و برگشت دو تیم در فصل آینده لیگ برتر صرفاً با حضور بانوان به عنوان تماشاگر برگزار می‌شود و دو تیم به دلیل تخلفات تماشاگران خود نیز مبلغ 200 میلیون تومان جریمه شدند.

هومن هدایتی وکیل باشگاه پرسپولیس در این باره اظهار داشت: در این حکم تناسب بین جرائم نقدی رعایت نشده است. طبق قانون باشگاه‌ها نسبت به تماشاگران خود، مسئولیت تضامنی دارند. در خصوص آن پیرمرد تماشاگرنما مسئولیت باشگاه سپاهان کجا رفت؟ هرچند باشگاه پرسپولیس در مراجع قضایی از این فرد شکایت کرده ولی چرا وقتی یک هوادار نارنجک پرتاب می‌کند باشگاه را جریمه می‌کنند اما در این مورد حکمی برای باشگاه سپاهان صادر نشده است؟

وی ادامه داد: هیئت مدیره و باشگاه پرسپولیس نسبت به مسئولیت‌های اخلاقی و فرهنگی در ورزشگاه‌ها خودش را مسئول می‌داند و حاضر است در این زمینه با تمام نهادهای فرهنگی برای بهبود جو ورزشگاه‌ها همکاری کند. از اینکه کمیته انضباطی در رأی خود خلاقیت جدیدی به خرج داده و بخش‌های دیگر محرومیت را اعمال کرده استقبال می‌کنیم. البته نه فقط در این رأی، از هر رأیی که از فضای پول‌سازی متمایز باشد استقبال می‌کنیم. همانطور که در ماده 28 جرائم مختلفی برای تخلفات پیش‌بینی شده اما ما تاکنون فقط به جرائم مالی توجه می‌کردیم.

وکیل پرسپولیس گفت: اعتقاد داریم شعارهای معدود هواداران محصول تحریک شدن توسط بازیکن تیم حریف بود که چند روز قبل از بازی متنی را در فضای مجازی منتشر کرد؛ خصوصاً تحت تأثیر سنگ‌پرانی و رفتارهای هواداران سپاهان علیه بانوان پرسپولیسی این اتفاق در ورزشگاه افتاد. هرچند جایگاه بانوان پرسپولیسی‌ هم مناسب انتخاب نشده بود و هواداران بانوی ما نباید در نزدیکی هواداران تیم رقیب باشند.

نسبت به محرومیت هواداران آقای خودمان در بازی‌های فصل و همچنین محرومیت لیدرها و عدم تناسب در جرائم مالی معترض هستیم. در این خصوص البته مدیرعامل باشگاه و معاون حقوقی تصمیم‌گیری خواهد کرد تا به رأی صادره اعتراض کنیم یا خیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    6 1
    جریمه ۹۰ دقیقه فحاشی تماشاگرانتون به رضاییان و نورافکن و....چه شد؟؟
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    1 1
    این لنگی ها فکر میکنن مملکت ارث باباشونه
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      0 0
      سه پایان زرد قناری نه ارث شماست
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    3 0
    کل ورزشگاه همراه دخترهای لنگی همه ی 90 دقیقه رو فحش جنسی بسیار زشت میدادن
    • هانی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      0 1
      همینکه وسط نظر دادنت میگی لنگ یعنی داری زر مفت میزنی کیسه کشه کیسه گل ، دقت کنید یکدونه پرسپولیسی نمیاد زیر خبری که مربوط به ماس نظر بده چوم ما داخل فوتبال تو زمین هستیم نه حاشیه بیرون که مختص لونه فساده خسروانی دوچرخه سواره ، ما دنبال فوتبالیم نه زیر میزی جادوگری و کارکشته بازی امثال هاشمی نسب
    • شله زرد IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      0 0
      بابا ما سپاهانیا چقدر رو دارید همین حرفی که این پیرمرد الدنگ زد به خواهر و مادرت زده بود چیکار میکردی ؟ ی خورده شذف داشتن بد نیست
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      0 0
      خطاب به هانی لنگی: از طرز حرف زدنه معلومه از چه سطح تربیتی برخورداری. ببند اون چاه فاضلاب رو.
    • . IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      0 0
      هانی این دروغو که میگی راسته؟
    • نوری IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
      0 0
      آقای بی نام تو که توی سه چهار جمله بی ربط خودت چند تا ناسزا و توهین دیده میشه ،معلوم نیست به چی میگی فحش.فقط یه آدم روانی مثل تو میتونه به بانوان توهین بکنه .
  • مربی کاراته IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    من در یک فصل میتوانم بساط فحاشی را در مسابقات فوتبال جمع کنم چندی پیش زمینه آن هم در حال فراهم شدن بود ولی متاسفانه با یک جابجایی مدیریتی کار اونطور که باید پیش نرفت
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    جدا از کمیته انضباطی که تحت فشار آقای تاج رئیس اصفهانی فدراسیون جسارت ندارد با سپاهان برخورد قاطع نماید،مدعی العموم باید به جهت نسبت نا روا به ناموس مردم موضوع را پیگیری کند
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    آقای وکیل تا حالا استادیوم رفتی ببینی سمت پرسپولیسی ها که نه سمت لنگی ها چه خبره؟ منفورترین تیم ایران هستید.
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    مؤسس پرسپولیس، آقای علی عبده رفت اسم خودشو رو به آلن مورگان تغییر داد. کلاً چنین تیمی چیزی برای عرضه کردن در فرهنگ نداره.
  • سروش US ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    خجالت نمیکشی پول حرام وکالت ناشی از کتمان حق میبری خونت تمامی فیلمهای مربوط به یکصدا ،هماهنگ ،مهندسی شده تماشاگران باشگاه به اصطلاح فرنگی بگیم بیشتر میخوره پرس پولیس موجوده اینکه با این وضوح را کتمان کنی سنگ پا قزوین هم از رو میره برای مطامع دنیا چه بر سر زندگیت میاری
  • وحید IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 0
    فحش دادن به دختران پاک پرسپولیسی کار استقلالی های کثیف است که لباس زرد در بازی پرسپولیس تهران سپاهان اصفهان پوشیده بودند.
  • نوری IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 0
    هر وقت تکلیف سرباز احمدی مشخص شد اونوقت تکلیف دیگر مسایل هم روشن میشود . همه میدانند در بازی با سپاهان افرادی هستند که علنا مشکل سازی میکنند و یا در بازی با استقلال اهواز از طرف تماشاگران استقلال سنگ اندازی میشود ولی شده یکبار برای جلوگیری از این افراد اقدامی به عمل بیاید .
  • صادق IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    شما اول برین یک عذر خواهی از مردم اصفهان بکنید و دفعه اول آخرت باش اینطور حرف میزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس