ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد

در شرایطی که فشارها بر رژیم صهیونیستی به منظور توقف طرح حمله زمینی به رفح از سوی جامعه بین‌الملل رو به افزایش است، ارتش رژیم صهیونیستی در تلاش برای بیرون راندن فلسطینیان از شرق رفح در نوار غزه است.

به گزارش مشرق، روزنامه تایمز اسرائیل گزارش کرده است که ارتش اسرائیل، در آستانه حمله برنامه‌ریزی شده خود به رفح از فلسطینیان درخواست کرده تا شرق رفح را تخلیه کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا فلسطینیان را به مناطق المواصی و خان یونس منتقل کند و برخلاف انتقادات شدید بین‌المللی حملات زمینی به رفح را به بهانه نابودی حماس آغاز کند.

حماس در پیامی هشدارآمیز به رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که حمله به رفح، پیک‌نیک نخواهد بود و اشغالگران تاوان سنگین هر گونه ماجراجویی را خواهند داد و شکست خواهند خورد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    1 0
    بنظرم برای جلوگیری از حمله اسرائیل به رفح لازم است محور مقاومت هشدار صریح و بی پرده ای به آمریکا و اسرائیل بدهد. باید به آمریکا هشدار داده شود که حمله به رفح موجب حمله به پایگاههای آمریکا خواهد شد. همچنین به اسرائیل هشدار داده شود که حمله به رفح موجب چند برابر شدن حملات به سراسر اسرائیل خواهد شد و تمامی مذاکرات لغو خواهد شد.
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
      1 0
      از هشدار گذشته ، الان داره رفح رو میکوبه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس