کد خبر 1603569
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه آخرین آمار قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که ۲۲۵ روز از جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی در نوار غزه می‌گذرد، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته گذشته مرتکب ۹ کشتار شد که ۸۳ شهید و ۱۰۵ زخمی بر جای گذاشت. با این تعداد، آمار قربانیان جنگ غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۳۵ هزار و ۳۸۶ شهید و ۷۹ هزار و ۳۶۶ زخمی رسید.

طبق گزارش سما، این وزارتخانه تأکید کرد: همچنان تعدادی از قربانیان زیر آوارها و در مسیرهایی هستند که کادر دفاع مدنی و آمبولانس‌ها به آن‌ها دسترسی ندارند.

از سوی دیگر محمود بصل، سخنگوی دستگاه دفاع مدنی در نوار غزه گفت عملیات گسترده رژیم صهیونیستی در «جبالیا» واقع در شمال غزه برای هفتمین روز متوالی، منجر به نابودی کامل ۳۰۰ خانه شده است. وی ویرانی در این منطقه را «گسترده» دانست.

در دویست و بیست و پنجمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نبردها میان رزمندگان مقاومت و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر در چندین منطقه این باریکه و به‌ویژه در اردوگاه آوارگان جبالیا و شرق رفح در جنوب نوار غزه ادامه دارد و همزمان بمب‌افکن‌های این رژیم در حال بمباران مناطقی در رفح هستند.

مقاومت فلسطین طی روزهای اخیر عملیات‌های مهمی علیه رژیم اشغالگر در نوار غزه انجام داده و تعدادی از نیروهای صهیونیست‌ها را از پای درآورده و تجهیزات آن‌ها را منهدم کرده است.

طی ۲۲۵ روز جنگ و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس